Digger met een Quarter showhalter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Digger met een Quarter showhalter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 22:58

Vandaag even snel voordat het donker werd een paar foto's gemaakt.
Digger had het heel druk met alles behalve leuk stil staan maar het resultaat is nog niet eens zo beroerd. Dankzij Nanouk d'r fototalent Haha! Zijn hengstenvlecht begon het al een beetje op te geven *LOL*
Digger wordt in mei 2 jaar en is een Quarter hengst waarmee ik in de toekomst hoop te gaan dekken Haha!
Wat wordt het al een binkie, he!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:04

Staat hem heel netjes Maar dat touw, dat kan niet Tong uitsteken
Het moet overigens nog wel strakker hoor. De 'neusriem' moet hoger, zodat de 'kinriem' tegen zijn kaak komt te zitten. Francis zei (*grinnik*) dat zijn kaak er min of meer 'uit moet komen'.
Maar het is een prachtig halter!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:06

leuke foto's!! hij is echt mooi *LOL* idd een binkie Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 23:09

XoNo schreef:
Staat hem heel netjes Maar dat touw, dat kan niet Tong uitsteken
Het moet overigens nog wel strakker hoor. De 'neusriem' moet hoger, zodat de 'kinriem' tegen zijn kaak komt te zitten. Francis zei (*grinnik*) dat zijn kaak er min of meer 'uit moet komen'.
Maar het is een prachtig halter!

He, jeetje, jij ziet ook alles Haha!
Digger had geen zin en als ik dan gaatjes bij moest maken dan had het helemaal niks meer geworden dus maar zo gedaan. Moet nog even shoppen voor de showlead *LOL*

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:12

wat een mooi paard Kwijl
en dat halster is echt cool Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:15

Ik wil ook zo'n halster Haha!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:48

hoi,

ik ga het niet over het halster hebben Haha! een showhalter is altijd mooi !!

maar Digger.... Kwijl wauw Cool

vooral die 4e foto, Vera netjes neergezet, echt heel mooi !!! Knipoog

groetjes

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:06

Wow staat hem echt super Lovers

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:37

Meneertje ziet er lekker uit!!! Showhalter kan wat beter om de neus gevouwen worden, heeeeeeeeeeel voorzichtig!!!! Enne, een ingevlochten vlechtje in de voortoef op de show zal 'm ook heel mooi staan. Verder ben ik helemaal gecharmeerd van deze bink, vooral die tweede foto, **kwijllll** Een belofte voor de toekomst die hopelijk goed zijn genen mag doorgeven aan heel veel merries...........

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:47

Wat een BINK he!!! Maar hij had er gisteravond echt helemaal geen zin in om te poseren en wij hadden weer eens heel weinig tijd (en ondertussen stond Bailey op stal te hinniken dat we op moesten schieten want hij wilde een buitenritje doen). Bij de totaal foto's had ik het tegenlicht niet goed ingeschat en die zijn te donker uitgevallen maar gezien de snelheid en de langsrijdende auto's en fietsers valt het resultaat me nog mee. Kijken of we deze week nog een keer samen tijd hebben om rustig foto's te maken van deze superhengst! Kwijl

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:34

Nou ja... Xono en Flying High zeiden het al... een gaatje er bij (aan twéé kanten, houd de 'uiteinden' gelijk! Des noods doe je ze dichter bij elkaar als de rest) en de neusriem om z'n neus modelleren en dan is't perfect! (probeer ook even of je het riempje tussen de keel en kinriem één gaatje korter kan maken. Pas doen als je het kopstuk korter hebt, en dan kijken of het beter zit als dat riempje ook één gaatje korter is. Die moet zo veel mogelijk tussen de kaken vallen en de lijn 'neusriem/kinriem' moet zo recht mogelijk zijn, zonder 'knik' erin. Als 'ie op maat is zal 'ie ook meteen beter achter z'n oren blijven zitten, maar schuift het halster onder het showen toch naar achteren, duw het dan terug op z'n plaats, direct achter de oren.
(dit is allemaal géén kritiek hè Vera, maar tips om er straks perfect bij te staan. Je gaat hartstikke goed hoor!!)
En voor een paard dat niet wilde poseren staat 'ie er heel netjes bij hoor!! Vooral z'n hoofdhouding in de tweede foto is 'echt Halter' *LOL*
Ik zie het al... gaat helemaal goed komen, dat halteren van jou en Digger! (nou wilde ik dus een smiley met z'n duim omhoog)

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:58

Mooie foto's hoor. Halter past mooi bij zijn kleurtje Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:27

wie is zijn vader? Hij lijkt best op een jaarling merrietje bij ons (vosje met aalstreep (huppelepup dun Haha!) en precies zo'n mini sterretje

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:34

stef schreef:
wie is zijn vader? Hij lijkt best op een jaarling merrietje bij ons (vosje met aalstreep (huppelepup dun Haha!) en precies zo'n mini sterretje


Zijn moeder is Enterprise Cody, een bruine en zijn vader is Really Rugged Kid, een dun hengst....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:15

ah, door jou gefokt dus Haha!
Als ik de naam van de hengst hoor weet ik het, maar kan er nu niet opkomen. RRK is het iig niet

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:18

stef schreef:
ah, door jou gefokt dus Haha!
Als ik de naam van de hengst hoor weet ik het, maar kan er nu niet opkomen. RRK is het iig niet


Schijnheilig , hoe raaaaaaaaaaad je het zo???? Op dit moment wordt deze geslaagde combinatie herhaald voor een volle broer of zus voor Digger volgend jaar.....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 14:27

Ik kan iedereen aanbevelen om dat eindproduct te kopen!! Digger is niet alleen heel mooi voor een bijna 2 jarige maar ook nog eens ontzettend lief!! En als Karen het ook weer een opvoeding geeft heb je een keurig gemanierd veulen!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:59

Het nieuwe fokprodukt verkopen?? Ik kan niet nog een kind verkopen.....hahahahhahhaa!!!! We zien wel wat Cody ons brengen gaat, maar voorlopig moet ik niet aan verkopen denken, Lachen

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 17:50

Lekker ding zeg!!! Die kont... Kwijl De paint hengst op mn werk heeft et ook Hyper!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 17:55

FlyingHigh schreef:
Het nieuwe fokprodukt verkopen?? Ik kan niet nog een kind verkopen.....hahahahhahhaa!!!! We zien wel wat Cody ons brengen gaat, maar voorlopig moet ik niet aan verkopen denken, Lachen

Nee, voor mij ben je ook hardstikkke gek als je dat doet Knipoog Maar ja, je kunt niet altijd alles houden en ik ben heeeeeeeel blij dat je met Digger toch het besluit uiteindelijk hebt genomen Haha!

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:14

leuk beest!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 07:33

WauW Vera wat een knapperd zo (hij was al knap). Kwijl