Een middagje lol,sterren,hengsten,en fantastische

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Een middagje lol,sterren,hengsten,en fantastische

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:25

Mensen.

Pojack,ik en mijn kleine nichtje gingen zaterdag op weg naar Bleiswijk waar we fantastische dingen zouden mee maken.
Het eerste wat we tegen kwamen was een machtige en lieve hengst.

Afbeelding

Toen we door liepen kregen we het baasje te zien van 3 super lieve paardjes.Er werd aan pojack gevraagt of ze dat paardje wou rijden met die sterren en streepjes(ook wel ruud genoemd).


Afbeelding


Na verkleunt te zijn van de wind werd er gevraagt of ik op die prachtige hengst(met de naam nibbit wou).Nou daar zegt loontje na 1 keer nee zeggen geen tweede keer nee tegen.

Afbeelding

Na verplichte groeps foto"s en overleg

Afbeelding

Afbeelding

Gingen we kijken of Nibbit door wou lopen.Nou nee dus hij vond die thee krans veel leuker(en dat voor een hengst,nou kan je vertellen hij gedraagt zich echt niet zo)

Afbeelding

Na eindelijk zijn motor aan gekregen te hebben en nog even getölt te hebben werd me verteld dat hij ze eigen ook waanzinnig kan opstellen(wel stiekem afgekeken hoor,maar dat zeggen we er niet bij hihi).

Afbeelding

Nou en dat zit als een bankstel zeg wou hem al bijna mee naar huis nemen,maar dat mocht niet snik snik.En als je voelt hoe dat is dan moet je natuurlijk ook even kijken hoe het is als je er naast staat.

Afbeelding


Marianne,Dean en natuurlijk de paardjes(nibbit,ruud en Chippito) hartstikke bedankt voor de gezelligheid de lol en de leuke ontvangsten.En wij(gwen en ik) komen snel weer even buurten.

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:27

wow mooie paardjes hoor Lachen

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:35

Heb ook een heel leuke dag gehad, en wat kan rudy lopen zeg sta er nog versteld van en ook wat hij allemaal kan (wist niet wat me overkwam *LOL* ) de scheet Lovers

En Nibbit is echt Kwijl mooi en zooooo ontzettend lief.

Leuk die foto van rudy met kelly zo achterop die om mij heen kijkt, die had ook d'r dag van d'r leven (eigenlijk een heel weekend Haha! ).

Marianne en Dean ook bij deze bedank voor de leuke dag.

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:48

graag gedaan hoor meiden, we doen het beslist eens over.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:52

Ja dat doen we zeker weer eens over.En een keer onze kant op komen he(als je een gaatje in je agenda hebt hihi)
Vind het elke keer weer even gezellig en nee niet omdat je bekend bent en bekende paarden heb maar puur om jou en Dean zelf.
En natuurlijk mijn knuffel Nibbit natuurlijk hihi.

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:52

leuke fotos zeg haha kvind wel maf dat die hengst bleef stilstaan Haha!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:57

haha mooi hoor! Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 19:00

Ja echt een maffe haf,maar wel een scheetje hoor.Alleen weet hij heel goed wie zijn baasje is.Is niet erg hoor want er zit geen kwaad in,maar je staat best voor paal als hij niet lopen wilt en wel als zijn vrouwtje hem roept(wat zal ze wel niet gedacht hebben hihi)

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:22

hahahaha tja ik had een zendertje in zijn oren gedouwd. Had zelf de afstandsbediening in mijn schoenen. Haha! Snap je nu waarom ik zoveel heen en weer liep.

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:42

hihi daar komt de aap uit de mouw Haha! .
Een afstandsbedieningen een zendertje .
Hiih het was wel een erg leuk gezicht om te zien hoe hij op jouw reageerd geweldig Lovers

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:51

oke als jullie nu weer eens komen zal ik laten zien hoe ik met een groep paarden in de circus piste te werk gaat.
Gr Marianne

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:59

Ik kan heel goed begrijpen hoe jullie je voelen,want ik heb vanmiddag buiten gereden op Nibbit,en in 1 woord:waanzinnig,echt onwijs toppie!
Tolten kan hij inderdaad,maar alles wat hij doet is gaaf,echt als ik een haf-meisje was,dan wist ik het wel!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 07:56

Ja viking hij is echt waanzinnig.Het is gewoon zo'n schatje.Ik wou hem al mee naar huis nemen maar dat mocht niet.En ik kan begrijpen waarom.

Marianne we komen snel weer even buurten hoor.