TIJD GELEDEN: FAB & LAJ! (*veel*)!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

TIJD GELEDEN: FAB & LAJ! (*veel*)!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:51

HOOOOOOOOI
het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's hier op Bokt heb gezet, dus bij deze, van Fabiola en Lion en misschien nog wel wat anders/meer. Knipoog
MAAR IK WAARSCHUW JULLIE: HET IS VEEL!!!

Afbeelding
Dit vind ik eigenlijk best wel een mooi fotootje van Fab.

Afbeelding
Fab met haar buurtje (die twee volgde me met hun hoofden echt de hele tijd, echt grappig om te zien!) Kijk maar even bij de volgende pica's:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
ze heeft echt niks aan d'r oog hoor Knipoog

Afbeelding
lieeeeffffffff (ik weet eigenlijk niet eens of het een ruintje of merrietje is, die buur...)

Afbeelding
FF slapen.....

Afbeelding
FF gekke bekken trekken... Knipoog Haha! Tong uitsteken

Afbeelding
Deze vind ik eigenlijk best wel lief! Tong uitsteken

Afbeelding
En van de buurman/vrouw (dat weet ik dus niet Tong uitsteken )

Afbeelding
Toen kwamen, m'n moeder, m'n tante en m'n nichtje nog even op bezoek. nu is mijn nichtje 4 (ze geeft hier wat brood aan Fab) maar toen ze nog 3 was heeft ze (toen ze bij ons ging logeren) 2x in het bos gereden op een pony. los gereden zonder vast te houden he!? ze zij: laat maar los ik kan het wel zelf! zo schattig! Ze heet Sanne...

Afbeelding
Jammer dat deze foto een beetje vaag is geworden, het had een mooie foto kunnen worden, dit is trouwens m'n moeder met Fab!

Afbeelding
Dit is na het ridjen, ff luieren in de zon Haha! ik rijd met slof ja, maar het gaat steeds beter, over een tijdje heb ik hem helemaal niet meer nodig (ik rijd af en toe zonder, en dan gaat het na een half uurtje ook wel lekker, maar laten we hier geen discussie gaan houden, of met slof rijden nou wel of niet kan ofzo, want daar zijn weer andere topics voor, ok?!)

Afbeelding
Mijn Avatar in het groot Haha!

Afbeelding
Deze vind ik ook wel cute Lovers Knipoog Tong uitsteken oja, dat sperriempjedinghouder (dat lusje dus) is dus kaduuk dus vandaar rijd ik al enige maanden zonder sperriem (ja ze moeten em nou echt eens laten maken hoor!!!! Boos! )

Afbeelding
Oja, de peeskappen zijn niet wit, maar lichtblauw

Afbeelding
Haar neusje... Scheve mond

Afbeelding
En ff helemaal Cool

Afbeelding
Deze vind ik echt grappig (die oortjes)!!! ze was zo geconcentreerd op die vlieg die daar vloog... Lachen

Afbeelding
Nog een stalgenootje, Geeltje. Ja, haar echte naam weet ik niet meer Tong uitsteken . Maar bijna alle pony's bij ons op stal hebbenw el een bijnaam: Vosje, Bruintje, Geeltje, Welshje enz. enz.

Afbeelding
Deze vind ik ook al zo lief.... Lovers ! Haha!

Afbeelding
EZEL!!! Knipoog Tong uitsteken

Afbeelding
EEEEUUUHHHHH... ja.... Scheve mond

Afbeelding
Fabiola

Afbeelding
FFies snuffelen...

Afbeelding
...JAMMIE!!!! Haha!

Afbeelding
Die oren...

Afbeelding
Lekkhur Likkhuh Haha!

WE HEBBEN 1E PAASDAG (ZONDAG) WEER VOOR HET EERST DIT JAAR GEBARBECUED (OF HOE JE DAT MAG SCHRIJVEN Schijnheilig ) en ik mocht lekkhur vegetarisch barbequen en de rest at de vleesspetters eraf Scheve mond ik heb er een paar van Lion uitgezocht, wnat ja, de rest is niet echt boeiend ozfo...

Afbeelding
Nou Lion wilde ook graag meedoen...

Afbeelding
Hij keek me zo lief aan... doet ie altijd hoor... rond etenstijd... Knipoog Tong uitsteken Haha!

Afbeelding
Deze vind ik ook wel lief....

ik zet er straks nog wel meer foto's op Haha!

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:20

mooi paard hoor en dat hondje is ook zo lief!

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:28

idd echt een mooi paard!
en dat hondje ook Haha! Haha!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:03

haha ik vind je paard echt maf met die oren Lachen en samen met de buur die zijn ook super lief

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 11:05

Eliana schreef:
haha ik vind je paard echt maf met die oren Lachen en samen met de buur die zijn ook super lief

ja... was het maar mijn paard... *zucht*...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:28

haha het zijn er idd heel veel ,maar allemaal erg mooi.. *doe mij er nog maar meer Tong uitsteken* enne die adere paarden zijn erg mooi en dan dat hondje met die schattige oogjes Lovers

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:43

jammer dat je, je zo moet verdedigen (niet negatief hoor) tja ik ben ook zo iemand die gaat vragen waarom een slof maar als ik dat zou vragen zou ik dat nooit aanvallend doen....
maar leuke foto's hoor Haha!

nu merk ik dat ik zelf ook gelijk in de verdediging ga haha het is echt erg met mij Haha!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:35

leuk paardje hoor Haha!
enneh t hondje is ook liefff Lachen

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 16:50

Eszelon4ever schreef:
haha het zijn er idd heel veel ,maar allemaal erg mooi.. *doe mij er nog maar meer Tong uitsteken* enne die adere paarden zijn erg mooi en dan dat hondje met die schattige oogjes Lovers

ik zal de volgende keer weer een berg hier op bokt zetten, goed?! Knipoog Tong uitsteken Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:01

Leuke foto's! (heb ik altijd gedacht dat jij een fjord had, ja ik weet het ). Die peeskappen heb ikk ook trouwens...ze zijn erg leuk...Haha!
En dat hondje is ook erg leuk!