Toppers wezen kijken....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Toppers wezen kijken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 00:00

Hallo mensen,

Hier wat rijfoto's van twee hele bijzondere paarden! Kwijl Ik ben namelijk op zoek naar een tweede topper en ik denk wel dat ik geslaagd ben! Haha!
Sigaar

Ik heb ook een erg leuk compliment gehad, waar ik zeker mee aan de sla ga. Commerciele verkoop of niet, deze discussie ga ik hier niet voeren maar ben wel ape trots Haha!

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

En deze moet het gaan worden, ik voelde me als een vis in het water zo klikte het tussen ons Lovers


Afbeelding


Afbeelding

En, wat vinden jullie er van? Pling
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna op 20-04-03 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Stal Centaurus



PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 00:26

Hoi Pipo,

ZE is dressuur gefokt als je goed kijkt, als je een echte kenner bent....dan kan je ook zo zien van welke hengst!
Ben het ergens wel met je eens hoor, dat was mijn 1e reactie ook in de eerste instantie. Maar het is allemaal nog erg pril etc... dus ik vertel er niet teveel over.
Maar hou je zeker op de hoogte! Knipoog

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 09:46

De eerste is een Montecristo en de tweede.....rappapaaaaaaaaa:JAZZ Haha!
Dus goed gezien, maar het is ook net d'r vader.
De eerste is 5jaar en de Jazz is 7 jaar.
In principe heb ik zelf eigenlijk ook niets met vossen na jaren lang vossen gehad te hebben. Maar op deze werd ik op slag Lovers verliefd zeg.
De Montecristo is ook zeker een leuk paard maar gooid erg hoog op en loopt op dit moment nog iets onder je uit maar dat is natuurlijk iets waar nog aan gewerkt zou moeten worden want is pas een kort jaartje onder het zadel.
Met de Jazz reed ik zo weg en het klikt ontzettend tussen ons. Ze gaf me een heel fijn gevoel en daar naast is ze ook een ontzettende lieverd.
Maar ze is nog niet helemaal van mij we zijn nog in onderhandelingen op dit moment maar wie weet kan ik binnenkort zeggen:
JOEHOEEEEEEEEEE Party!! Party!! Party!! Party!! Ze is van MIJ!!!!!!!!!!!!!

En wat je zegt Pipo, is inderdaad goed voor me ego Knipoog Haha! .....maar wie weet Tong uitsteken Schijnheilig

Stal Centaurus

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 09:53

even voor de duidelijkheid, ze is nog niet van mij Verward maar hoop het binnenkort aan te kunnen kondigen Haha!
(zo meteen krijg ik nog problemen met de eigenaar Knipoog


Stal Centaurus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers