Foto's manegewedstrijd 18 april..mooie Burtha!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101370
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Foto's manegewedstrijd 18 april..mooie Burtha!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 16:57

Hey mensen, ik (en Irishje van bokt) hadden gisteravond onze eerste competitiewedstrijd van het jaar. Dressuur. Het inrijden ging bij mij super maar ik de bak liep ze voor geen meter. IK had 151 punten maar daar ben ik wel tevreden mee hoor!! Saskia (Irishje) had 150 punten dacht ik...(zeg het maar als ik het fout heb hoor Sas...*LOL* ) Maar het was weer ff inkomen dus op naar de volgende wedstrijd en das springen op 16 mei. Heb er nu al zin in!! *LOL* Party!!

Hieronder zie je eerst Burtha d'r mooie hoofdje!!

Afbeelding

En dit is Irish d'r 'bitchy' }> hoofd....

Afbeelding

En dit is Annique op Dave...het was haar eerste wedstrijd en ze was best zenuwachtig maar ik moest haar voorlezen en ik vind dat ze het goed gedaan heeft... Haha! Dus Annique: "Het ging hardstikke goed!!" En die 145 zijn ook niet slecht hoor!! Pling

Afbeelding

Nou dit was het weer ff....er zit nu een zwart/wit rolletje in mijn toestel en ik ga es ff kijken of ik een paar hoofdjes er mooi op kan krijgen.... Knipoog


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101370
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 17:32

152 dan...whatever!! Lachen Die foto van Irish is mooi he?!! *LOL* Ik ga nu weg...naar Yvon....lekker patatjes eten!! Hahahaha!!! Dag dag!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers