Ik bij Rydar en Mexx (en Debora) op bezoek!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:52

hej as!! ziet er gaaf uit he!! Was echt super gezellig...

en ja mexx loopt ind gewoon los... vind ie heerlijk



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:16

ja mexx loopt ind los... niet over de straat natuurlijk alleen op t strand en in de duinen..

En ja Elke das een leren minihalstertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:48

missy_m schreef:
Je moet wel veel vertrouwen in mexx-je hebben om hem zo los mee te nemen.


Net anders om juist.. Mexx heeft veel vertrouwen in mij anders was ie al lang weggehobbelt... Haha! Maar ach zolang het gaat vind ik t wel grapig.. samen in galop over t strand echt super!! Mexxje scheuren joh op t strand die had t helemaal naar zijn zin IK met Ry in een handgalopje er achter aan ..helaas was toen t fototoestel al vol... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:23

moeten we snel weer eens herhalen as!! was super gezellig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:03

flair"]
[quote="Debo schreef:
Net anders om juist.. Mexx heeft veel vertrouwen in mij anders was ie al lang weggehobbelt..


In die 2 weken dat je hem hebt? Ik geloof het meteen!
[/quote]

ik heb hem nu 1,5 maand en ja hij vertrouwt mij voledig.. ach mischien ben ik de enige die de tijd er in steekt om een paard zijn vertrouwen te winnen ( Lips are sealed )... als jij t zo vreemd vind zal jou paard t wel moeilijk hebben met zoeen baas als jij... Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:30

DinkeyGirl schreef:
Leuke foto's! Mexx ziet er weer cute uit!
Maar wat doe je nou als er een groep andere ruiters langs komt en Mexx gaat gezellig met hun mee?


Mexx gaat niet met hun mee heb t al eens mee gemaakt.. hij blijft netjes bij me...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 09:06

Joyce schreef:
Wat knap dat je zo zeker van mexx bent dat hij niet weggaat. Niemand heeft natuurlijk zoveel tijd en geduld als jou om zo gigantisch veel vertrouwen te winnen dat je er wel voor 100 % zeker van kan zijn dat hij bij je blijft..
En net als Flair geloof ik je ook echt metteen hoor!!



Goh wat ruik ik toch is dat die jaloursie die zo stinkt?? Frusty Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 09:06

Femke_L schreef:
HEey Debora,
Het ziet er weer super uit!!
geweldig die mexx zo achter je aan, wat een poepie joh!!
en ik vind, als je eenmaal een paardje echt kan vertrouwen en je weet het, dan vind ik dit alleen maar versterkend voor de band, en wie kan dan voor Debora bepalen of hun vertrouwen in elkaar hebben?? dat kan debora toch alleen maar zelf, of niet dan???
Debora, ben maar trots of mexx en ry, want IK vind ze echt geweldig!!!

groetjes femke



thanks!!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers