Foto's van de krokuscross!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Foto's van de krokuscross!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 20:29

Hier wat foto's van de krokus cross die georganieseerd was door de ponyclub (niet echt een cross met vaste hindernissen enzo, maar wel over het ruiterpad enzo iig onwijs leuk Party!! !!!!)

Jamy was ontzettend braaf, heeft niks geweigerd o.i.d. ze galopeerde ook lekker door.
Kim heeft net haar eigen pony net verkocht en met haar nieuwe paard kan ze nog niet en meedoen, dus mocht ze van mij wel op Jamy. Ook bij Kim was ze ontzettend braaf en deed alles Lovers Party!!

Qua punten ging het erom dat je het dichtst bij de 3 minuten zat, en per seconde dat je er van af zat, weigering of balkje, of overgeslagen slalom paaltje kreeg je strafpunten. Kim en ik hadden dus allebei geen strafpunten in het parcour (tijd weten we niet, vergeten ) Maar ik was 3de en Kim was 4de Party!! (van de catogorie D'pony's) (in die catogorie deden er meer als 10 mee geloof ik...))

Afbeelding
Hier ff beetje rondstappen in de bak...
Afbeelding
Dit was tijdens mijn cross Tong uitsteken
Afbeelding
En nog eentje, ik vind deze zelf wel cool Cool

En hier zat Kim er op
Afbeelding
Dit is een van de laatste sprongen in de bak...
Afbeelding
Hier moesten we over een soort buizen ofzo draven, Jamy vond het iig niet eng Lachen
Afbeelding
En dit was vlak voor de finish.
Afbeelding
En nog eentje van het stappen in de bak.

Hier nog 2 foto's van het wachten op de prijuitreiking
Afbeelding
Hier zat Kim er nog op, ik sta er naast met een ijsje in me hand Tong uitsteken En Chanel zit op Markies (witte pony)
Afbeelding
En Kim en ik samen op Jamy, wachtend op de prijsuitreiking Lachen

Het was echt onwijs cool! En ik hoop dat we snel weer een cross hebben Party!!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 20:46

Nee, ik rijd offieciel alleen nog dressur met haar (ben pas 2 keer gestart) Maar ik wil wel offieciel gaan springen en crossen, maar eerst maar eens kijken of ze dat een beetje kan Tong uitsteken
Dit was georganiseerd door de ponyclub, dus als je daar lid van was mocht je mee doen en dat hoefde niet persee of een eigen pony. Mocht er ook een zijn van een vriendin of die je huurde ofzo....

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 21:25

Oja de klus dag was geloof ik vrijdag of zaterdag he Tong uitsteken ?? (ik was zelf niet geweest Bloos )
Maar ik vond ze iid al erg wit en schoon (normaal zat er aan de onderkant groene aanslag Knipoog )

En Amy ik hoop iig dat Jamy het ook een beetje leuk vind en dat ze het kan, anders houden we het bij zulke crossjes Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 15:15

Ja wat is het ook een goede pony he Knipoog Haha! Ik heb trouwens zondag weer wedstrijd dus we zien wel wat we er deze keer van bakken Lachen

Ik was vergeten dat het zaterdag was de klusdag (maar anders had ik ook niet heen gegaan Knipoog Bloos)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 19:02

Cody schreef:
Ah daar is Mini-Tinka weer
Lijkt me leuk zo in het bos. Ik ben dus geen held met springen, dus al helemaal niet met vaste hindernissen in het bos, maar zulke sprongetjes lijken me nog wel leuk. Laatst een boomstammetje met Tinka gesprongen die dwars over het pad lag, vond ze erg leuk en ging goed, dus ik vind het al iets minder eng Lachen
Heb ook hetzelfde dekje trouwens, alleen dan donkerblauw met lichtblauw koord *LOL*


Ja dat doe ik ook weleens met Jamy, boomstammetjes springen Lachen Die blauwe shabrakken zijn idd ook onwijs mooi! Maar ik had al een blauwe dus dan deze he Tong uitsteken


Iedereen bedankt voor de complimentjes Party!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 12:32

Mientjeuh schreef:
De 3e laatste is shik!

shik Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers