SuperVoice, mijn Paddox-jaarling, exact 1 jaar oud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

SuperVoice, mijn Paddox-jaarling, exact 1 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 21:28

Hier weer eens recente foto's van mijn 'kleine' monstertje....
Mevrouw was afgelopen 8 april jarig en dat was een aanleiding nieuwe foto's te maken van Voice als echte jaarling (zeker GEEN naarling)...
Ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden! Ze meet nu ongeveer 1.60 m, klein detail *LOL*.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 21:44

Gaan we wel voor Daan! En Jola... hoe groot het gaat worden? Geen idee..... Dit is iig volle broer of zus van hetgeen we op wachten Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 21:48

Ze is echt pas een jaar! Ik moest wel lachen om de DA (ze is momenteel ziekjes, verkouden enzo), die me vroeg wat ik haar voerde.... 10 kilo brok per dag??? *LOL*

En Mike, doen we!!!!!!!! Absoluut!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 08:06

Jurga is zelf ook 1.60 m *LOL*. Paddox staat op 1.70 m en in de afgelopen Stamboekrichtlijnen op 1.72 m. Dus wat ie nu is? Maar goed, Voice is groot, dat is zeker. Daarom moest ik ook zo lachen om die opmerking van de DA 'voer je haar 10 kg brok op een dag ofzo???'.
XoNo, we gaan helemaal voor nog een merrie... Nog een paar daagjes wachten....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 09:59

Bloos Bloos Bloos Ik ga echt blozen van jullie leuke reacties!!! Bloos Bloos Bloos

Mieke, mevrouw wilde helemaal niet op de foto, want de andere paarden werden net naar buiten gegooid en ze wilde meerennen *LOL*. Maar goed, mam hiel haar even lief voor me vast zodat ik toch snel wat plaatjes kon schieten....
Lusitano, ze lijkt idd al wel bijna een tweejarige.... Mijn vriendin heeft een tweejarige van paddox en die is nog kleiner en ieler dan Voice.
marloes-joy, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Of ze toch echt wat rijtypisch gebouwd is, of erg grof wordt... Nu neigt ze naar ertussenin.... Mooi grof rijpaard dus.... Cool
Ilindra, nee ik had geen brok gegooid, ze gingen zelf zo staan eten en ik had digi net gereed.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 11:02

Hahaha, Desiree, ik had het volgende met mijn vader:
Ik: "Pap, kijk eens, heb foto's gemaakt..."
Pap: "Maar die zijn al oud..."
Ik: "Hoezo dat dan? Ze zijn van vanmiddag!"
Pap: "Ze is hier nog helemaal niet dik..."
Ik: "Pap, dit is Jur niet hoor *LOL*"

Oftewel: je moet goed kollen kijken *grinnik*.... Kol van Voice is groter dan die van Jur, dat wel...
Dees, ze krijgt niet echt overdreven veel voer, ze is ook wat minder buikig dan eerst. Ze staat nu op drie kilo veulenbrok per dag, voeradvies van PAVO is meer... Denk trouwens niet eens dat ze de drie kilo elke dag haalt, vaak is het wat minder.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 15:17

Ik weet niet of dat zo is Cody.... Ik denk echt dat de verhouding zo blijft als ie nu is.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 17:07

Dees, wat jij zegt is idd wel een goede, wat gaan mixen met de andere brok die de rest krijgt. Ik zal wel even kijken hoe ze het zo doet als het gras ook wat gaat groeien, want zoals ik al zei, ze ziet er minder buikig uit dan eerst. Ze kan het best hebben op dit moment.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 18:54

Rinnie, ik hoop idd dat ze een poosje rustig aan gaat doen met groeien... iets groter mag nog, maar geen twintig centimeter meer.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 09:54

Ik ben ook echt supergek met dat mutsige geval aan het worden . Ze is echt een lekker ding met een karakter waar je u tegen zegt...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers