Jumping foto's van Versace en mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Jumping foto's van Versace en mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 22:11

dit zijn al enkele foto's van de jumping van 9 februari 2003
we deden mee in de 80 en er waren 62 deelnemers. we waren foutloos net als in de barrage en hadden een goeie tijd die ik me nu niet meer herinner :s. We werden 7de. dit was ook de eerste keer dat we foutloos rondkwamen in de 80 en daarna ging het steeds zo Lachen maja nu zitten de wedstrijden erop en zal hij waarschijnlijk ook stilletjes aan op pensioen gaan Verdrietig .

Afbeelding
[img]ftp://a211898:clairhout160@users.pandora.be/jvn02(3).bmp[/img]
inrijden in de paddock

Afbeelding
hindernis 1

Afbeelding
hindernis 3

Afbeelding
hindernis 7

er komen er nog als ik de rest van de foto's krijg.
Sorry voor de slechte kwaliteit maar ze komen uit een filmpje.

als jullie tips hebben ivm m'n houding laat ze maar de vrije loop want zelf kan ik daar nogal moeilijk over oordelen Scheve mond


nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 22:33

dankje ik vind het ook zaalige foto's omdat ze genomen zijn op het juiste moment (das wel handig aan een video *LOL*

Ik weet nooit of ik wel goed zit of niet. Ik kan dit echt niet van mezelf beoordelen daarom zet ik ze hier ook even. je ziet ook zoveel verschillende springstijlen wat is dan de beste he?!

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 19:23

eerst en vooral bedankt voor al de leuke reacties Lachen

versace is dus een welsh K die overgekocht is van een manege waar hij stond. Maar hij kon niet worden gebruikt in de lessen omdat hij de kinderen eraf bokte. dan stond hij maar te koop in een wei met 2 halflingers en was heelemaal verwaaid en zat vol van de beten n at niet (werd dus onderdrukt door die halflingers). toen hebben er hem 2 meisjes gekocht en kwam hij op de stal terecht waar ik rij. Maar in het parcours stopte hij altijd en hij wou niet aan de teugel lopen ondanks vele bitten die ze geprobeerd hebben. ze kwamen ouder en hadden niet veel tijd meer voor versace en toen kreeg mijn lesgeefster hem. M'n zus huurde hem dan en het ging al veel beter. en nu rijd ik drmee en nu gaat het wel goed vindek. Voor een pony die anders altijd uitgeweigerd werd op de 1ste hindernis en z'n hoofd schuinhield en in de lucht stak bij dressuur.
z'n papieren zijn verloren gegaan maar die meisjes denken dat hij 19 jaar is. maar aan z'n tanden te zien is hij 17.

Maar ik ga moeten stoppen van op hem te rijden want ze zeggen dat ik er te groot voor word Verdrietig . ik vind het heel erg jammer want ik heb hem nu al zover gekegen en het is echt een schat! als ik op wedstrijd ga dan heb ik een hele zwerm kinderen om me geen die maar altijd willen aaien Lachen.

Ik vind ook dat hij een heel goeie techniek heeft om te springen, mooi rond en de beentjes goed opgevouwd Lachen. tis dan ook jammer dat het nu op zo'n late leeftijd nog maar goed gaat in het springen en de dressuur. Ik heb er toch een jaar op kunnen rijden en het was een fantastisch jaar! Nu kan hij welverdiend op pensioen (al heb ik het daar moeilijk mee Verdrietig )

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 19:25

fjordentinker schreef:
leuke foto's hoor Ik ben ook benieuwd hoe oud hij is

Coole naam trouwens, Versace *LOL* Haha!
(spreek je die naam ook uit als verzatsjie??)


dankje het is de naam zoals Giovanni versace van de kleren en parfum.
dus (proberen fonetisch te schrijven Lachen ) versatché


nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 18:29

runningkawa schreef:
Zier er goed uit hoor
en je houding vind ik erg netjes
ook hoe het paard springt is ook erg netjes!!

En zo te zien kan hij het nog best.
Dus waarom zou je stoppen met rijden?

Als je paard het nog steeds goed kan wat je van hem vraagt, zou ik zeker nog lekker door blijven rijden.

En nogmaals, het ziet er erg netjes uit!!


dank u! als het aan mij ligt zou ik er nog mee verder rijden. maar de pony is niet van mij en de eigenaar zegt dat ik er te groot voor word. dus daar kan ik niet veel aan doen Verdrietig . maja zijn dochter van 8 "rijdt" er dan wel bijna elke dag mee. Nu veroudert hij dus wel erg door het gewoon rondtjokken in de bak en hij krijgt ook maar weinig krachtvoer want anders bokt hij haar drvan. dit vind ik dus ook heel jammer voor ,in mijn ogen :d, een super pony . Maar als het zo zit zou ik nog liever hebben dat hij op pensioen gaat en niet helemaal tot het laatste wordt versleten gereden. hopelijk begrijpen jullie wat ik wil zeggen Verward

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 22:03

MarianneR schreef:
Hele leuke foto's!! Vooral die van bovenaf vind ik erg cool *LOL*
Jammer dat je er niet meer op mag rijden van de eigenaar. Mag je hem wel blijven opzoeken?


ik blijf op die stal rijden. Op een volbloed merrie (mag zoveel mee rijden als ik wil maar ze kan nog niet veel en haar temperament is zoals je verwacht van een volbloed nogal pittig. ze heeft eigenlijk een gestoord karakter :s) en 1 maal per week privéles op het dressuurpaard van m'n instructrice (en misschien ook een wedstrijdje ermee in de winter maar dat weet ik nog niet zeker)

vandaag mocht ik trouwens nog eens op versace rijden. De eigenaar zei dat het geen zicht meer was van m'n lange benen maar dat het verschrikkelijk jammer is omdat we een super team waren *bloos* Clown

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 22:07

hier zijn er nog enkele...

Afbeelding

Afbeelding

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 10:25

zitake schreef:
is dat in de gaverranch? toevallig. leuke foto's idd


het is in BLOSO centrum de Gaverbeek in waregem maar 'De Gaverranch' ligt hier niet ver vandaan...

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 13:32

Homiafortuna schreef:
Wat zonde. Dat beestje springt echt super en heeft er zo te zien ook nog heel veel zin in.


hihi dat heb je goed gezien want die dag had hij er zelfs een beetje te veel zin in! ik kon hem niet tegenhouden. vooral bij het inspringen Lachen. sprinen doet hij zeer graag maar hij durft wel nogal veel te weigeren. hij is zeer onvoorspelbaar. sommige jumpings zijn foutloos ,sommige ben ik dan uitgeweigerd .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers