Fjordenconcours,deel 2 (Fjorden en mijn kont, grr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Fjordenconcours,deel 2 (Fjorden en mijn kont, grr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:15

De organisatie van het fjordenconcours heeft zelf ook de hele dag foto's gemaakt. De foto's komen dus van hun site: www.fjovrili.com

Even grazen tussendoor
Afbeelding

Janneke en Milou op Louka
Afbeelding

Iris (Ieris op Bokt) met Jordy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik op Pieke:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Robin met Louka in gesprek met de jury
Afbeelding

Even uitrusten bij de trailer
Afbeelding
Afbeelding

Lekker op mijn fjordenstoel (pieke zodner zadel met halster) naar een proef kijken
Afbeelding

Robin met Louka tijdens de behendigheid
Afbeelding

Tijdens de prijsuitreiking
Afbeelding
Afbeelding
Ik had Pieke ingepikt dus mijn moeder moest te voet haar eerste prijs binnenhalen Party!!
Afbeelding

En tsja,hier haal ik de wormenkuur op die ik gewonnen had met de loterij...Erg charmante foto Lips are sealed
Afbeelding

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:28

Leuke foto's! Wat is Pieke mooi ingevlochten ook.
Die behendigheidstest ziet er erg grappig uit, wat moet je daar allemaal bij doen?

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:15

leuk ingevlochten idd en het ziet er allemaal heel netjes uit..Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:32

Leuk joh, je hebt er als het ware gewoon een pony bij.
Pieke heeft wel stoere appeltjes trouwens, ziet er goed uit.
En een wormkuur gewonnen? Denk maar niet dat je paardje de volgende keer nog meewerkt!! *LOL*

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:19

Ik ben ook geweest! Heb ook meegedaan. In de M1 en ook met springen en behendigheid. Ik vond behendigheid best lastig. Maar ik was niet laatste. En ik heb ook een wormenkuur gewonnnen. zo n hele goeie dure van de Virbac. Er staan idd veel foto´s op fjovrili. Ik heb ook een heleboel foto´s en zal ze binnenkort ook op de verschillende sites zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 14:00

Veronique schreef:
Ik ben ook geweest! Heb ook meegedaan. In de M1 en ook met springen en behendigheid. Ik vond behendigheid best lastig. Maar ik was niet laatste. En ik heb ook een wormenkuur gewonnnen. zo n hele goeie dure van de Virbac. Er staan idd veel foto´s op fjovrili. Ik heb ook een heleboel foto´s en zal ze binnenkort ook op de verschillende sites zetten.

Leuk! Dan heb ik je ook gezien want ik heb bij de m1 een hele tijd gekeken. ben benieuwd naar jouw foto's, dan herken ik je vast wel. behendigheid had ik niet meegedaan, vond ik minder leuk en ik vond het best duur om overal aan meegedaan dus ik heb het bij springen en dressuur gelaten.
Die wormenkuur was inderdaad heel handig, was z'n dure die ook tegen lintworm werkt.

En inderdaad Cody, ik heb er zo een pony bij. Normaal rij ik hem alleen op zondag maar op zo'n concours mag ik ook meedoen (grom is ook wel leuk ook aangezien ik met mijn Pablo weer eens niks kan).

Het volgende concours van Fjovrili is dit najaar. Maar waarschijnlijk de dag nadat ik getrouwd ben dus dan ik niet mee.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 14:05

leuke foto's hoor
die knotjes zijn echt leuk gedaan
en je paardjes zullen heel blij zijn met wat je hebt gewonne bij de loterij Knipoog

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:34

Was een geslaagde dag hè? Ondanks dat ik niet mee deed vond ik het erg leuk om er te zijn.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:14

Leuke foto's! Leuk ingevlochten ook, zo heb ik het nog nooit gezien bij een fjord!