Zondag koersen duindigt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prompter

Berichten: 11031
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:26

Woogy schreef:
stakes?.....uhmmmm zal vast wel, neem wel gewoon wat foto's van leuk uitziende beestjes Lachen


Purple Rain mischien Schijnheilig ? Moet 1e paasdag of de week daarna weer lopen, is een heeeeeeele mooie donkerbruine hengst Haha!

Extremely rare and Beyond Compare


prompter

Berichten: 11031
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:58

Dan heb je Rain nog niet gezien... zelfs de rijpaardenmensen bij ons op stal vinden hem super! Engelse volbloeds zijn heel mooi (meestal dan, niet allemaal), maar ik heb echt 2 hele mooie dravers - niet van die schonkige beesten zoals je weleens ziet met een te groot hoofd. Maar er zit dan ook heel veel Volbloed in hun stamboom Knipoog

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11031
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:00

Trouwens Woogy, kom de volgende keer als hij moet lopen even in de box kijken - wij staan altijd in die nieuwe inspanboxen vlak bij jullie stal, en we hebben altijd de meest linkse box, voor het entrainement van John Smith. Doen hoor, dan leren we elkaar tenminste kennen (want wie weet hoe vaak we elkaar afgelopen zondag voorbij zijn gelopen Haha! )

Extremely rare and Beyond Compare


prompter

Berichten: 11031
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:15

Je mag als publiek ook bij de stallen kijken hoor Liesje, niemand houd je tegen als je daar heen loopt! Gewoon zorgen dat je niemand in de weg loopt, dan mag je overal kijken.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11031
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:49

Woogy schreef:
ik zal eens kijken of ik je zie zondag, wat staat er op de stal voor naam kan ik ene beetje kijken welke box ik moet hebben


Rain loopt 1e paasdag waarschijnlijk pas weer of de week erna, zondag zijn we er dus niet. Als we er zijn staat er "S. Diab" met krijt op de box geschreven, en we hebben altijd de meest linkse box. Tot ziens!

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11031
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:50

Trouwens Woogy, ik zat zondag op een bankje bij de eigenarentribune en er stonden tijdens een ren 3 meisjes naast mij waarvan 1 met fotocamera - misschien was jij dat wel Haha!

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers