nieuwe foto's van Bassie en mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 19:40

Hoi!

Nou hier weer wat foto's van Bassie en mij, ze zijn een paar weken terug gemaakt. Ik vind mijn houding dus echt superslecht! Op de manege zeggen veel mensen dat ik een stuk vooruit ben gegaan betreft mijn houding...moet er dus niet aan denken hoe het er daarvoor uitzag Haha!

In stap
[img]../upload/12/bassie&ik00004.jpg[/img]

Stilstand, ik was net aan het drijven dat ie weer moest gaan lopen...
[img]../upload/12/bassie&ik00005.jpg[/img]

In draf
[img]../upload/12/bassie&ik00006.jpg[/img]

In galop
[img]../upload/12/bassie&ik00007_.jpg[/img]

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 20:06

Ik rij ongeveer 1x per week op Bassie, soms vaker en soms een weekje niet...Tis echt mijn lieveling en ik mocht hem zelfs kopen van de manege eigenaar, maar helaas heb ik het onderhoudsgeld (nog) niet Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 22:14

Tja als ik mijn beugels langer doe dan verlies ik ze iedere keer Frusty Dus dat word dan maar weer zonder beugels oefenen Haha!
Mijn hakken uitdrukken vind ik ERG moeilijk, dat komt omdat ik niet genoeg controle heb over mijn spieren.

Ben licht spastisch, voor degene die niet weten wat dat inhoudt; even een korte uitleg: Bij mijn geboorte had ik bloed en zuurstof tekort (ik was ook 3 maanden te vroeg + 1 van een tweeling) daardoor zijn er kleine stukjes van mijn hersenen afgestorven, waardoor dus bepaalde signalen van mijn lichaam niet goed doorkomen. Gevolg is dus dat sommige spieren niet alles doen wat ik wil dat ze doen. Eh snappen jullie het nog?? Ben niet zo goed in uitleggen Verward

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 22:09

Vind verder niemand hem leuk?? Huilen Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 22:42

Hij is idd ontzettend braaf Lovers Mijn moeder leert rijden op hem Haha!
Maar kan soms wel ondeugend zijn, dan is het net een clowntje, vandaar zijn naam *LOL*

Gelukkig dat jullie mijn uitleg snappen, scheelt weer verder uitleggen Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:37

Ja ik heb hem geleasd, maar dat is alweer een tijdje terug...toen kon ik 6x per week rijden als ik dat zou willen. Heb ik niet gedaan, meestal reed ik zo'n 3 a 4x per week op hem toen...de rest van de week ging ik longeren, losgooien of wandelen met hem.

Marfiek hij staat op een manege, want het is een manegepony Haha!

Goh iedereen vind dat we bijelkaar passen *glunder*
Dat ga ik snel in z'n oor fluisteren, wie weet is ie dan sneller van mij!! ( Haha! Knipoog )

_________________
Bassie is weer terug! Joepie!! Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-08-07 15:38 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 17:06

Ja maar ik ga toch geen zadel kopen voor een manegepony Verward Beetje duur he? Stel hij gaat weg, dan zit ik met dat zadel...
Zitlessen zou wel kunnen, ik zal dat eens vragen, bedankt voor de tips igg! Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers