Zondag koersen duindigt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Zondag koersen duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 16:03

Zondag hadden we weer koersen op duindigt en heb foto's gemaakt van Borrowby die in de derde koers 4de werd gereden door Lophelia Mcgarrity(oftewel Titi de eigenaresse van James als jullie hem nog herinneren) en Centimetre gereden door m'n stage begeleider

zie hier: Borrowby

Afbeelding
In de paddock, links Titi die erop moet

Afbeelding
Dit is trouwens amateuren koers waarin de paarden tussen de 60 en de 70 kilo lopen

Afbeelding
Mooie foto van de upcanter naar de startboxen waar ze dit keer wel in zou lopen

Afbeelding
Goed kijken, het 5de paard, of een a laatste licht eraan hoe je kijkt Lachen hier moesten ze trouwens nog een rondje

Afbeelding
In de winnaars ring waar ze afgezadelt worden

En hier onze ster van de dag die in de 7de koers 3de werd, prachtige nek aan nek met ik geloof fabiano die net een ietsje langere nek had en daardoor 2de werd ik heb het dus over Centimetre

Afbeelding
Lief druk manneke fiezele fozele met alle mooie draver dames...lieve jongen je hebt er niks aan Lachen

Afbeelding
Zo een mooie kleur vind ik dat hij heeft echt heel tof, vooral met de zon erop

Afbeelding
Vlak voor deze foto besloot hij twee keer stijl de lucht in te gaan, cliff was een beetje fitjes Lachen

Afbeelding
Met Jockey trainer Kevin erop

Afbeelding
Cantertje naar de startboxen, als dat andere paard er niet naast had gelopen had hij een stuk rustiger geweest

Afbeelding
In de winnaars ring waar hij afgezadelt zou worden, de half kale man met de deken is z'n eigenaar

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:15

Citaat:
Dit is trouwens amateuren koers waarin de paarden tussen de 60 en de 70 kilo lopen

Verward Dat lijkt me sterk...
Ik neem aan dat het om de ruiter gaat?

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 16:16

gaat ook om jockey en zadel, niet het paard zelf Lachen, zouden het mini shetjes oid zijn Haha!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:04

*grinnik* duh

Leuke foto's!! Als ik de auto van mn ouders mee kan krijgen ga ik van de zomer zeker nog een keer heen om te kijken. Ik heb de smaak van de rennen nu ook wel een beetje te pakken gekregen. Hier in Engeland (ok, wales) is het allemaal zo ontzettend mooi, en netjes... *zucht*
Maar wel hele leuke foto's! Maar ik zie alleen geen dravers... (hint hint!) Volgende keer ook een paar dravertjes erbij..?

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 17:16

haha zo dan blijf ik bezig daar, er waren 12 koersen 5 daarvan ofzo waren ren 3 arabieren en 2 gewone wil dus zeggen dat de overige 7 draf waren, nog voorkeuren qua paarden? Lachen

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:36

hmm even denken Tong uitsteken

Ach, gewoon de wat grotere koersen, maakt niet uit. Ik ben snel blij te maken

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 17:38

wat boko's, boszorgen, buitenzorgen etc.?

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:48

*hjlich* boko? nee, heb ik het niet zo op.... Een stakeskoers ofzo alstublieft Haha!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 18:47

stakes?.....uhmmmm zal vast wel, neem wel gewoon wat foto's van leuk uitziende beestjes Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 19:12

Heej Lisa, als je nou weer een keer zegt als je er bent kom ik ook kijken. Maar dan wel naar de dravers Haha!

Maak maar foto's van Otto Boko, Noa Boko, Lucky Buitenzorg, O'lucky star en Nevil Star dat ware ze wel een beetje Haha!

Ik vind boko'tjes wel leuk hoor Haha! vooral Noa

Die vos is wel mooi joh! Dat blad op der Jockey gedoe is wel gejat hoor Knipoog van Peter Louwensheimer Haha!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 19:27

oh van d'r jockey hemd weet ik niet joh Lachen
ik ben er zondag wer, aangezien onze lieve held van een Tommy loopt

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:38

Citaat:
Dat blad op der Jockey gedoe is wel gejat hoor

Ja, van de Fransen: da's een franse lelie Tong uitsteken

Lopen er zondag nog meer paarden van jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:02

Oooooh, stoer die volbloeds zeg! Lovers
Ik wil zeker ook nog eens kijken op zo'n renbaan, lijkt me supergaaf!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 23:21

okay dan meld ik dus nu dat we deze zondag Morninton flyer hebben lopen,waarschijnlijk een va'n z'n weinige koersen aangezien de lieve dwerg vreselijk moeilijk in koersen komt, hij is gehandicapped en loopt dus rond de 60 wat vreselijk veel is voor een uk van 1,54 maar ja, kom zondag maar eens langs Lachen

prompter

Berichten: 11091
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:26

Woogy schreef:
stakes?.....uhmmmm zal vast wel, neem wel gewoon wat foto's van leuk uitziende beestjes Lachen


Purple Rain mischien Schijnheilig ? Moet 1e paasdag of de week daarna weer lopen, is een heeeeeeele mooie donkerbruine hengst Haha!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 23:49

......renpaarden zijn lekker mooier Lachen

prompter

Berichten: 11091
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:58

Dan heb je Rain nog niet gezien... zelfs de rijpaardenmensen bij ons op stal vinden hem super! Engelse volbloeds zijn heel mooi (meestal dan, niet allemaal), maar ik heb echt 2 hele mooie dravers - niet van die schonkige beesten zoals je weleens ziet met een te groot hoofd. Maar er zit dan ook heel veel Volbloed in hun stamboom Knipoog

prompter

Berichten: 11091
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:00

Trouwens Woogy, kom de volgende keer als hij moet lopen even in de box kijken - wij staan altijd in die nieuwe inspanboxen vlak bij jullie stal, en we hebben altijd de meest linkse box, voor het entrainement van John Smith. Doen hoor, dan leren we elkaar tenminste kennen (want wie weet hoe vaak we elkaar afgelopen zondag voorbij zijn gelopen Haha! )

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:05

He hallo
Ziet er allemaal bekend uit!
Ik ben de laatste tijd niet meer geweest maar vroeger kwam ik redelijk vaak op duindigt.
Ik ging altijd mee met opa die is van de dravers, ik vind de rennen spannender.
De jockeys zijn best wel leuk, nou ja sommige dan.
Werk jij samen met norma?
Groetjes

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:13

Ik wil ook is op duindigt kijken tijdens wedstrijd. .maar niet in het publiek maar gewoon is rond de stallen enzo.. is een dagje meelopen .. Boos!

Kwijl kwijl.. Stond ik maar in jullie schoenen Boos!

prompter

Berichten: 11091
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:15

Je mag als publiek ook bij de stallen kijken hoor Liesje, niemand houd je tegen als je daar heen loopt! Gewoon zorgen dat je niemand in de weg loopt, dan mag je overal kijken.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 00:40

oh ja en niet zomaar ons erf oplopen conan is niet happig op vreemdelingen, ten minste juist wel heel happig Knipoog ik zal eens kijken of ik je zie zondag, wat staat er op de stal voor naam kan ik ene beetje kijken welke box ik moet hebben

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 01:13

Hey! Die man.. op de eerste foto... heb ik zojuist nog op de televisie gezien in de wereld van de paardenrennen ofzo op nederland 1 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 07:54

Woogy schreef:
Dit is trouwens amateuren koers waarin de paarden tussen de 60 en de 70 kilo lopen


Ik kan dus nog steeds jockey worden ondanks mijn maatje 40
Leuke foto´s, het leek me erg gaaf een keer op de renbaan te rijden (maar dan uiteraard wel op een volbloed Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:45

Honeybee schreef:
Hey! Die man.. op de eerste foto... heb ik zojuist nog op de televisie gezien in de wereld van de paardenrennen ofzo op nederland 1 Haha!


Ik ook! Hahahahaha!!! *LOL*
Volgende week is er een aflevering over dravers; ben benieuwd. Het is helemaal niet "mijn" wereldje, maar ik vind het héél interessant. Wat gaan die volbloeds hárd! Ik heb wel respect voor die Jockeys hoor, wat een lef.