Veulen in zicht!!! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 21:17

[img]../upload/148/veulen_in_zicht!!!.jpg[/img]

Tadadaaaaa...zie hier dan het kleine veulentje in wording! Haha! Dat "sliertje" in het zwarte balletje is de navelstreng en het "bolletje" dat aan het "sliertje" vast zit is het veulentje... Haha! DA heeft alleen mijn puk's naam verkeerd gespeld...ze heet Escala en geen Escara... Schijnheilig Maar vooruit, dat zal ik hem maar vergeven...gelukkig geen gescan meer voor mijn meissie...nou nog 10 maandjes geduld...aaahhh!!! Hellup... Knipoog Schijnheilig


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 22:17

Laat je dan mijn naam als eigenaar staan... Schijnheilig Oh, nu ik de nadruk op mijn naam leg...ik wil wel even zeggen dat ik mijn naam GEEN eer aan doe hoor... Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 10:17

Als ik het me kan veroorloven (ben hard aan het zoeken naar een andere baan Haha! ) wil ik het veulen zeker houden...jammer dat mijn vriend geen paard wil... Schijnheilig maar anders wil een vriendin van me het veulen misschien wel kopen...en ik ben ook heel benieuwd of het een merrie of een hengstje wordt...ik heb voor allebei al namen...de merrie wordt dan naar een bokker vernoemd...hihihihi... Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-01 12:04

Ik zal heeeeeeel lief zijn voor dat kleine hummeltje Dorine... Haha! Ik zal proberen om mama Escala te helpen haar grut een veilig gevoel te geven volgend jaar... Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 07:10

Krimh is idd een vos...Escala ook... Haha! Maar volgens mij zou het best eens een pikzwart merrieveulen kunnen zijn met een klein blesje...hoewel...lijkt ook wel of ik een voshengstje zie met 4 witte beentjes, net als zijn papa...nou ja, ik zie iig heel duidelijk dat het een vreselijk mooi veulen is... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers