dagje Drunense Duinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

dagje Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 10:08

De omstandigheden waren perfect: prachtig weer (zon, blauwe lucht en geen wind) net mijn aanhangerrijbewijs gehaald (afgelopen woensdag) en een beste vriendin die meteen helemaal enthousiast was toen ik haar belde voor een tochtje in de Duinen. *LOL*
Het was de eerste keer sinds jaren dat we hier samen weer eens gingen rijden met onze paarden, dus we waren er helemaal opgewonden van. Party!! Het was een gedoe met erheen rijden (Mijn trailer is niet helemaal OK dus moesten we de hare meenemen = eerst daarheen en de trailer en het paard ophalen, dan weer terug naar mij om Jildau erbij in te laden en dan pas naar de Duinen) Maar het was dubbel en dwars de moeite waard! We hebben ruim 2 uur lekker rondgereden en in tegenstelling tot wat ik had verwacht waren de paarden hartstikke rustig en ze hadden het zichtbaar naar hun zin! Voor herhaling vatbaar dus....we zijn nog wel aagehouden (helemaal aan het einde van onze rit) door natuurbeheer denk ik om onze label te laten zien, en die hadden we niet bij ons omdat ik niet wist waar je die moest kopen Bloos Maar die man was heel vriendelijk en legde uit waar dat kon en dat ik de volgende keer even zo'n ding moest halen. (bij de boswachter voor degenen die het ook nog niet weten)
Nou hieronder de foto's. We hebben helaas alleen foto's bij de trailer gemaakt, want een camera om je nek tijdens het rijden is me wat hoor...dat is alleen een optie als je zadeltassen bij je hebt en die heb ik wel, maar ze kunnen niet aan dit zadel, dus helaas.

Shanna met Julia
Afbeelding

Ik met Jildau Lovers
Afbeelding

En hoppa, daar zijn we alweer terug Lachen
Afbeelding

Hoefjes verzorgen
Afbeelding

Jildau probeert heel sneaky wat voer te pikken bij Julia Extreme duivel
Afbeelding



peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 22:57

Het was echt vreselijk druk en we kregen dan ook veel aandacht van kleine kinderen die hard op de paarden af kwamen rennen. De ouders er meteen bezorgd achteraan natuurlijk! En dat van die koeien viel meer mensen op inderdaad. Koe
Gelukkig hadden we twee braven bessen mee, maar het was inderdaad de eerste keer in het bos voor beide paarden en dan met al die drukte nog zo braaf zijn….ik was echt trots op ze! *LOL*
We zijn bij Giersbergen de duinen ingegaan. Was ook wel geinig: het hoofdpad het bos in zag echt zwart van de mensen, maar ik wist een ander pad en daar was helemaal niemand! Wel irri dat veel mensen op de ruiterpaden lopen overigens, en dan breeduit op het pad blijven lopen alsof het een wandelpad is, en met zo’n houding van: ga jij maar aan de kant met die dikke paardenkont van je…. Scheve mond
Je ruiterbewijs is overigens dus niet genoeg om in de duinen te mogen rijden Wiesje, je moet een soort kaartje kopen en daar wordt dus streng op gecontroleerd blijkt!
Jildau is erg behendig met haar lip trouwens, en die laatste foto is daar een sprekend voorbeeld van Haha!
En ja Ireen, nu moeten we maar eens he!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 08:28

Mag je met zo'n label het gehele jaar in het bos rijden? Of heb je daarbovenop ook nog per keer dat je gaat rijden een 'kaartje' nodig? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 56 bezoekers