"rijfoto's" Trixie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

"rijfoto's" Trixie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 06:58

Haha, want echt rijden kan je het niet noemen. Ik was de dag dat die foto's werden gemaakt een maar een beetje aan het niksen, en Trixie ook. Resultaat: heel erg rare Verward foto's....
Nou ja, kijk maar...

Afbeelding
Sorry maar ik weet echt niet wat ik hier aan het doen was, het ljkt een beetje op een ruk en trek plaatje, ik vind hem echt heel vaag. Toch maar eens wat vaker op letten want dit ziet er niet uit... Lips are sealed Eigenlijk wilde ik hem er ook niet opzetten maar Trix stond er zo actie-achtig op haha. *LOL*
Afbeelding
Ff uitrusten.. (samen met Samantha, die haf)Ze lijkt hier heel erg groot trouwens...Ja, ik heb een bochel
Afbeelding
En... de enige redelijk normale foto. (al vind ik deze ook nog een beetje raar heb zo'n lang bovenlijf. Verward

Afbeelding
En hier doe ik weer raar, volgens mij schoof ik hier voor de 110ste keer op haar nek. Tijd voor een nieuw zadel.... *LOL*

Nou, ik hoop dat jullie gelachen hebben....



Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 17:18

lena16 schreef:
wow jij zit wel ver naar voren maar het ziet er wel leuk uit hoor!!


Ja, ik weet het. Erg he? Scheve mond
Maar goed, Trixie was ook in een bok-bui dus ik zat automatisch een beetje in de verlichte zit zodat ik daardoor ook een beetje voorover zat. Maarja, het ziet er idd niet uit.... Lips are sealed

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 19:07

Ja, is goed idee, maar ik heb geen ringetje achteraan het zadel. (sloeber haha) Enig idee hoe je het anders vast kan maken. Door de boom naar een ringetje aan de voorkant lijkt me niet zo relaxed voor de pony... *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers