Rijfoto's Mander (16 maart)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Rijfoto's Mander (16 maart)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:12

Afgelopen donderdag is Colin geweest om Mander eens stevig de waarheid te vertellen Haha!, de foto's hebben jullie al gezien.

Omdat ik zelf niet in het bezit ben van een digi hier de rij-foto's van afgelopen zondag.

Afbeelding

Afbeelding
De eerste pogingen tot het zijwaarts gaan.

Afbeelding
Als je goed kijkt zie je dat hij hier netjes zijn voorbenen zijwaarts wegzet! Lovers En dat na 3x oefenen!

Afbeelding
Even poseren.

Afbeelding
En de mooiste van het stel, wat is het toch een lekker ding! Haha!

Afbeelding
Als mama kan poseren met haar pony, kan ik dat ook! dacht Robin Knipoog

Afbeelding
Even snel een 'natte Kyra' foto er tussen door Haha! Hier had ze net lekker gezwommen in de zee.

Afbeelding
En nog een Chen-foto. Hier had ze de nietjes nog in al het vel rond der ogen. Het is niet echt duidelijk zichtbaar, maar een beetje kijker vindt ze wel! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010



Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:26

machie"]
Waar staan die foto's van Xono op Mander dan?
[/quote]
Die staan een paar blz. terug op ITP, alleen zijn deze bij gofoto ge-upload en gofoto ligt eruit. *huil* Dus daar zie je mooie kruisjes! Haha!

[quote="anafflope schreef:
(wie is de vader van je haf?)

Mander heet voluit Mander van de Rythpluim en is van Maestro van de Bosrand uit Aniek van het Wevershoes.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 23:17

lenny"]
nietjes????verklaar jezelf is.....meen je dit nou?
[/quote]
Ja dat meen ik, anders zet ik het er niet bij Knipoog

Zoals je misschien ziet is Chen een Shar-Pei pup, oftewel de Chinese Rimpelhond. Omdat ze als pup tigx meer vel dan hond zijn bestaat het risico dat het vel in het oog gaat hangen. Dat is dus gebeurd bij Chen en Dogan. Omdat de haren van het vel in de ogen hangen raakt het oog ge-irriteerd en deze irritatie kan leiden tot flinke problemen met het oog, varierend van ontstoken ogen, beschadigingen van het hoornvlies en in sommige (extreme) gevallen zelfs tot blindheid. Omdat bij Dogan en Chen allebei de ogen flink ontstoken waren heeft de DA al het overtollige vel van het oog weggetrokken en vastgezet met een krammetje. Dit gebeurt ook wel eens met hechtingen.

Dit heeft dus niks met dierenmishandeling oid te maken, maar is gewoon in het voordeel van de gezondheid van je pup!

[quote="Sterre schreef:
Goh, als je nog bedenkt wat voor een gedoe je had, voordat je Mander kocht , dan heb je toch wel echt geboft met hem!!

Ik ben nu ook wel blij dat het toen allemaal zo gelopen is, anders had ik deze superknul misgelopen! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers