Eerst ging dit helemaal niet door der te korte manen(en ze braken nog wel us af) Nu ging het ook niet geweldig, maarja
De knots..
ienieminiepriellie 
En van bovenaf, veel kon er ik er niet van maken 
Het rijden ging nog steeds niet zo geweldig, later op de week weer een stuk beter. Maarja, daarvan zijn er geen foto's.

Al wat lager
Bries..
Achterbeentje..
Beter
Volte ofzow..
Waarom deze groter is? Raar met uploaddinges
En hier ging der wat gebeuren.. zie koppie van ur
Galopje
Miscominucatie
*nepschrik
Galopje
En dit moeten we op het begin hebben! (ze doet wel echt stofzuigen maar niet zo)
Was geloof ik iets van middedrafje..Toen de fotografe Marlies erop, ze heeft er trouwens ook al vaker op gereden. Ik geef haar dan ook wat tips. XxLiEsJuHhxX op bokt.
Lachen.. Ik was ur een beetje aan het plagen. Omdat ze ur handen vaak echt veels te laag doet, en der hande plat heeft moest ze van mij de zweep tusse der hande pakke. Het heefd goed geholpen want na dit eventjes deed ze zonder zweep en ze hield ur handen hoger en recht
Hiih, hier wou Nike eerst steeds naar mij toe kome
En ze moest de teugels ook wat langer laten en proberen dat Nike ging stofzuigen, omdat als ze vraagt, ze nogal snel weer met haar handen naar beneden gaat.
Beetje raar 

Nike geeft gas en Marlies heeft lol
Aangalopperen.. Nike koppie in de lucht > meer teugel!
Maar dat kreeg ze niet
Tjaah
Kan gebeuren
En wat vind Nike dervan met Marlies op ur? 
Ik er weer op
Daar gaat het achterbeentje weer
Daar helemaal 

En toen wouw Nike erg gas geven, trok aan de teugels en ik hield tegen. Big Miscommunicatie
Ook weer iets van middedraf
Even stappen
En middedrafjeHierna heb ik nog een proefje met Nike gereden, wat best goed ging
Normaal gaat ze dan helemaal gespannen en gek doen, dribbelen, hoofd in de lucht, rug vastzetten enz. Maar nu niet
Alleen was ze un beetje onbestuurbaar maarja, als dat ut enige is 
Nog even uitdarven en.. Ut zadel af > deken op en dan stappen maar. Maar eerst even een fototje van der koppie

Aan mijn houding word ook gewerkt..

niet mijn keuze, en ik kan daar niks aan doen.