De rest van de monsters op de kinderboerderij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

De rest van de monsters op de kinderboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 23:16

De rest van de foto's gooi ik wel even samen in een topic Lachen
Afbeelding
Als eerste de texelaar Chili met haar 2 lammetjes, ik heb geen idee hoe ze heten, heb inmiddels al 8 verschillende namen langs horen komen Haha!
(en ja, het oogje van het ene lammetje zit dicht, dat is met een paar oogdruppeltjes allemaal goed gekomen)

Afbeelding
Dan Bertha, de 3-jarige Lakenvelder, die 1 april is uitgerekend. Ze heeft geen buik hoor Schijnheilig

Afbeelding
Als ik nu heel hard zuig, zou er dan melk uit die jas komen? Vast wel! Vork
Dit is ons eerste flessenlammetje van dit jaar: Jobke. Hij was er één van een vierling en de zwakste en is dus (tijdelijk) aan ons gegeven voor de lessen, zodat kinderen hem de fles kunnen geven.

Afbeelding
Kusje! Ik vind je lieeeeef Lovers !
Nog een keer Jobke, nu met het hondje van een medewerkster van de kinderboerderij (een franse buldog puppy van bijna 5 maanden). Gizmo (het hondje) vond het oormerkje van Jobke erg leuk, jobke vond het geloof ik wat minder, dus we hebben Jobke gauw verlost van Gizmo Haha!

Afbeelding
Kom hier, dan bevrijd ik je van dat gele ding in je oor
Nog een keer, maar nu zie je het gepest van Gizmo.

Afbeelding
De beste manier om om eten te bedelen? Dat heb ik alláng uitgevonden, je houdt gewoon je mond wagenwijd open en dan valt er vanzelf wel wat in *LOL* . Kun je trouwens zien of ik m'n tanden goed gepoetst heb??
Miep, het 7-jarige Nederlandse Landvarken.

Afbeelding
Zou het al bijna voertijd zijn?
Heidi de dwerggeit op haar favo plekje. Dit is echt mijn lievelingsgeit Lovers .

Afbeelding
He! Ik vroeg of het voertijd was? Moet ik het zelf komen halen ofzo?
Al die beesten hebben wat met de camera ofzo Haha!

Zooo, dat was het wel weer Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 18:50

Nimber schreef:
Hey dat varken he die staat op de lijst van uitgestorven varkensrassen.
Zo uitgestorven zijn ze dus niet.
Anders moet je SZH eens een mailtje doen zullen ze vast super blij mee zijn .

Nou, dat heb ik dus gedaan, op die beurs, Dier en Show. Daar heb ik het toen gemeld bij die mensen, maar als je het dier dan wilt laten registreren, moet je heel lomp gaan doen met allemaal papieren en vergunningen en een bepaald aantal dieren hebben enz. enz. En dat is het probleem, want bij Miep zitten geen papieren. Of ze helemaal raszuiver is, weten we dus niet. Waarschijnlijk wel trouwens. De beheerder van de boerderij zegt trouwens dat het onzin is dat dit ras is uitgestorven en dat hij wel 20 boeren kent die ook dit ras fokken Verward

En ja, het is idd een supergave boerderij Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 21:55

De naam van de koe Lips are sealed haha Haha! Ik vind Bertha nog wat beter klinken dan truus of Clara *LOL*

En mbt de vogelpest, we zijn nog open ja, maar al het gevogelte zit opgesloten (behalve de wilde eenden en mussen en duiven Knipoog ) En komt niet bij het publiek in de buurt.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers