2 foto's tijden NK springen vandaag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

2 foto's tijden NK springen vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 23:46

een clubgenootje moest van mij springen. met haar hackney Tong uitsteken of een kruising daarvan. weet niet precies. beest kan geweldig springen, red zich overal uit. maar vandaag zat het er niet in! de 3 sprong stond belabberd! iedereen had wel balken of weigeringen en zelfs uitgebeld daarop! jessica had 2 balken en is daarna uitgebeld op de 3 sprong.
vorig jaar was ik ook heen, te kijken omdat mijn vriendin in het M moest, ook die werd op de 3 sprong uitgebeld.......
als ik daar zit denk ik weer terug aan 1999 toen ik met Arenda 3e van Nederland werd in het M springen(2 manches foutloos, barrage foutloos)
heb nog even de Z pony's gezien en stukje vand e Z paarden, kwam er 1 uit NH, 1e manche was ie foutloos(gogo NH haha) de rest weet ik niet! heb jammer genoeg de ZZ pony's niet kunnen zien! wilde wel ff weten hoe Chantal Regter het had gedaan(ook NH) Tong uitsteken

vind het trouwens geweldige foto's Kwijl
Afbeelding
Afbeelding

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 11:25

ze moesten gister(zaterdag) naar Ermelo te springen! het liep gewoon niet, maarja dat hoort er nu ook eenmaal bij! de 3 sprong stond idd wat klote, vooral voor de D. maar als je het parcours loopt kan je hem wel goed berekenen, hoe je in moet komen en hoe je hem verder rijd. maar zullen ook wel de zenuwen zijn!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 21:13

ja dat was de 1e vand e dubbel, 2e ging niet zo lekker! naja moet wel zeggen dat ik geneen in de M goed door die 3 sprong heb zien komen! echt geen 1, maar idd ze had hem beter moeten uitrekenen.....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers