Updatefoto's van ons kerk-appartement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Updatefoto's van ons kerk-appartement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 21:57

Prima is van de week foto's wezen maken van de binnenkant van ons aanstaande nieuwe appartement, dit is het resultaat.

De hal die we samen met 1 andere bewoner moeten delen, we krijgen dus een liftuitgand voor alleen onze 2 woningen.
Afbeelding

Kijkje in onze slaapkamer Haha!
Afbeelding

Vanuit onze slaapkamer richting de gang op gekeken
Afbeelding

Vanuit de woonkamer gezien, de keuken
Afbeelding

Wederom de keuken en een klein stukje van het inpandige balkon
Afbeelding

Het inpandigebalkon, oftewel een Loggia, gezien vanuit de tweede slaapkamer
Afbeelding

De tweede slaapkamer die we dus waarschijnlijk als eetkamer en computerkamer gaan gebruiken (komt ook gezellig een piano te staan, kan ik eindelijk weer eens een beetje muziek maken )
Afbeelding

Nou, laat jullie reacties er maar op los Knipoog


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 22:08

Percy schreef:
Ik blijf het een prachtig appartement vinden. Alleen is het wel heel jammer dat ze alle tussenwanden met gipsplaat lijken te hebben gemaakt? Dat wordt straks een ramp met dingen aan de muur hangen.


Hier moest ik even hard om lachen *LOL* Prima zei namelijk dat ik erbij moest zetten dat we het wel jammer vinden dat ze veel gipsplaat hebben gebruikt. Je bent dus een heel oplettende kijker Knipoog

Naast het ophangen van dingen zijn we wel een beetje bezorgd over eventuele geluidsoverlast cq gehorigheid. Maarja dat zullen we wel gauw genoeg merken als we erin zitten.

Uiteraard blijven we foto's maken, ik hoop gauw foto's te hebben van de badkamer en toilet want die zullen heel gaaf worden (al zeg ik het zelf Haha! ) En er komt natuurlijk een housewarmingparty Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 22:42

Percy schreef:
Maar tussen jullie appartement en dat van de buren zitten toch hopelijk wel gewone muren?


Ahum daar zitten dus dubbele gipswanden met glaswolisolatie, maar de binnenmuren zijn gewoone enkel. Ben erg benieuwd want ik ben echt een neuroot met geluiden, helaam s'nachts Frusty

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 23:00

We mogen gewoon alles schilderen als we dat willen maar in eerste instantie houden we het zoals het nu is met strakke witte muren.

Verder komt er een Wenge (bruin met spierwit) badkamer en toilet in met een heel mooi strak bad en hebben we onlangs een hele strakke grijsgroene met melkglas keuken uitgezocht met kersenhout daar komt dan een roestvrijstalen kookfornuis in te staan van 90cm breed, kan ik eindelijk mijn kookkunsten eens waarmaken Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 23:16

lis schreef:
Het is echt heel mooi Wanneer kunnen jullie erin?

Die bogen lijken trouwens wel erg laag bij de grond. Ga je daar niet steeds je kop aan stoten, of zijn jullie maar 1.60m? Haha!


We kunnen er hopelijk 1 augustus in want op die datum moeten we ons oude appartement uit Haha!

Prima is 1.85 en ik ben 1.76 lang, het word dus wel oppassen met ons hoofd, speciaal Prima's hoofd want die steekt 10cm hoger uit dan die van mij }>

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 19:15

Lovely schreef:
Vwb de geluidsoverlast ben ik benieuwd of de kerk ook nog klokken heeft???


Die doen het niet meer Haha! Gelukkig niet zeg, pfff moet er niet aan denken! Ik geloof dat ze er nog wel inhangen, weet het eigenlijk niet Bloos

Overigens was het eerste wat ik vroeg aan de makelaar of er nog graven onder deze kerk lagen, maar dat bleek niet zo te zijn. Ooit heeft Napoleon bedacht dat er geen nieuwe graven meer mochten worden gegraven in kerken, bestaande graven mochten nog wel worden gebruikt. Onze kerk had al geen graven dus hij is helemaal vrij van skeletjes Haha! Gelukkig maar want anders denk ik dat ik er niet graag had willen wonen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 20:52

het worden 32 appartementen waarvan er nog 1 te koop staat Dus iemand die iets aparts wil.............. sla je slag Knipoog Het is overigens het appartement onder ons *LOL*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 21:20

Sjuimpje schreef:
Ik weet het nog niet zo eigenlijk wat ik er nou van moet vinden...
Met name daglichttoetreding vind ik wat minimaal terwijl ik dat persoonlijk zo belangrijk vind.


Heel eerlijk gezegd ik ook en weet je wat........ er is een zee van licht ook al zie je dat nu nog niet goed op de foto Haha! Er hangt nog blauw plastic voor de ramen, maar het is in ieder geval erg licht. Overigens gaan wij inprinciepe niet de bogen schilderen, we houden liever de bogen in originele staat in combinatie m,et spierwitte muren. Gelukkiug ben ik ook niet echt een persoon die overal iets aan de muur wil hebben hangen Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 21:37

Sjuimpje schreef:
Het scheelt dat je 1 paard hebt Haha!
Mijn muren beginnen nu toch wel uit te puilen en als ik weer eens een leuk fotootje heb kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om er een ander voor weg te moeten doen dus sla ik er maar weer een haakje bij Party!!


Bij mij is er op 1 wandje alleen maar foto's van Nappie Haha! Helemaal nadat ik een hele wijze collage van een vriendin heb gekregen.....

Naja ik weet ook nog niet hoe we het gaan inrichten, we zien het wel. Qua ideeen lopen Prima en ik nog een beetje uit elkaar Koe

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 22:27

greetje schreef:
Ziet er Prima uit Nappie. Zou ook graag een kijkje willen nemen als het helemaal klaar is. Geef je dit even door aan Prima?


Zoals het er nu uitziet komt er wel een bokthousewarmingparty Haha! , je bent dus van harte uitgenodigd Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers