mooi :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

mooi :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 00:00

Afbeelding
audrey steigerend.

Afbeelding
ramon steigerend

Afbeelding
pressie steigerend los maar was een beetje wazig (de foto) plus slecht weer en te laat afgedrukt en bewogen :S

hummz krijg mn homepage even niet geopend maar bij de pagina present dierenhotel en western staan er nog 2 steiger foto's

het ziet er een beetje gevaarlijk uit met van die maaiende benen persoonlijk vind ik het wel heel stoer als ze dat doen. pres steigerd ook wel eens uit verzet en dan doet ze het zonder dat maaien met dr benen. dan springt ze alleen maar omhoog zeg maar ik heb al veel mooie steiger foto's gezien hier en op andere pagina's zo ook paardjes van meisjes die ik via het internet ken sharir Lachen uhm tja heel presents familie moeder oma overgrootoma vader present zelf swerdy begint te komen. allemaal maaien ze met hun benen wat ook wel bekend staat als respectloos gedrag tegenover de trainer ruiter noem maar op toch zijn ook al deze paardjes mega braaf in omgang ook present. Lachen

groetjes kusjes fabske[/img]

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 00:01

Die eerste is zoooooo stoer!!!!!

Samantha_

Berichten: 10808
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 00:04

die steiger foto's zijn echt gaaf!!!!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 00:40

Is dat steigeren op commando of tegen verzet ?

Maar het zijn wel leuke beestje Haha!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 09:04

Zodeju Wie dat heeft gefotografeert dies snellllll Lachen

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 09:17

De 1e is mooi !
Maar doet ie het op comando ?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 09:30

hej hallo

nee hoor op de foto's doen ze het allemaal op commando en ik heb ze zelf allemaal gefotografeerd die hier staan de eerste is audrey de moeder van present kampioensmerrie geweest bij de appaloosa's in 1990 daarna zie je ramon de vader van present hier zit een van mn beste vriendinnen kristel erop is ook op commando en daaronder zie je henk met pres en ook dat is op commando

dat was de eerste keer dat ze zonder lijn steigerde op commando dus steigerde ze daar niet zo hoog ik heb ook foto's die gemaakt zijn toen ik erop zat dat ze steigerde alleen die zijn door iemand anders gemaakt en dan steigerd ze toch minder mooi Boos! maar ook wel coolz.

maar ik heb ze dus gemaakt en ja ze doen dit allemaal op commando stoer wel he Lachen we kunnen ze ook wel lager laten steigeren hoor het is maar net hoe je je zit gebruikt bij hun vooral audrey reageerd heel snel op commando's