Shine @ kringkampioenschap klasse M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Shine @ kringkampioenschap klasse M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 23:17

Zaterdag met Shine naar Oosteind geweest voor het kringkampioenschap van Kring Merwede. Ben van de 12 deelnemers in het M1 3e geworden, met 161 punten. Had dit niet verwacht, aangezien de proef niet foutloos was, ze bouwde nogal spanning op op de kantine en de EHBO-man met zijn prachtige fluorgele hestje . Al met al zeer tevreden naar huis dus!

Foto's zijn allemaal van het nog buiten losrijden, daarna heb ik haar in het binnenbakje nog even wat meer opgepakt voor we de proef in moesten. Op de computer hier zijn ze echt ontieglijk scherp, helaas moest ik ze enorm verkleinen en kwaliteit is een stuk slechter, maar nog steeds goed

Als eerste eentje van haar hoofd, helaas met een link, krijg hem er niet op een fatsoenlijke grootte op, hij wordt enorm hier . Heb verder erge ruzie met mijn uploadsite, die begon zomaar foto's bepaalde groottes te geven e.d, heb nog wat meer mooie maar die volgen als het allemaal weer een beetje fatsoenlijk wil functioneren!

http://i30.photobucket.com/albums/c349/Bokt2/hoofd.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:22

Wat een gaaf paard zeg! Wat voor afstamming is het? Jullie vormen een mooie combinatie zo te zien. Het hele beeld is lekker ontspannen. Een tip die ik je mee wil geven; probeer je handen wat meer bij elkaar te houden.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 23:24

Met losrijden rijd ik altijd zo, ze is enorm heet en nogal springerig in het begin op vreemd terrein, zo heb ik net wat meer controle. Naarmate we langer aan het rijden zijn gaan de handen meer omhoog en bij elkaar

Afstamming is Careful x Elcaro, Careful is een Caretino.

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:27

Ah, ik dacht al dat dit de losrijfoto's waren aangezien er geen foto's bij zaten waarbij je paard wat meer opgericht liep. Maar vind het zoals eerder gezegd heel fijn uit zien! Hoeveel pnt heb je nu in de M?

Floress

Re: Shine @ kringkampioenschap klasse M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:28

Wat een super knap paardje! Je rijdt haar ook erg netjes. Nog veel succes ermee! Hihi EHBO mensjes ben ik ook al vaak tegen gekomen op wedstrijd, bij ons zijn ze wel meestal lekker oranje

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 23:33

VValar schreef:
Ah, ik dacht al dat dit de losrijfoto's waren aangezien er geen foto's bij zaten waarbij je paard wat meer opgericht liep. Maar vind het zoals eerder gezegd heel fijn uit zien! Hoeveel pnt heb je nu in de M?

Staat in mijn bericht hoor dat het alleen van het losrijden is

We hebben nu 8 punten, uit 9 proeven, alleen de allereerste hadden we geen winst, we gaan hard zat dus! En heb eigenlijk nog geen één proef echt lekker óf foutloos gereden, altijd wel wat spanning hier en daar... Maar we weten op veel punten 7-ens te scoren en pikken hier en daar een 8 mee, dus tot nu toe hebben we het kunnen lijden .

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:38

Ziet er netjes uit hoor!
Lekker rustig en ontspannen...
Heb je jammer genoeg niet zien rijden, maar heb je wel naar voren zien komen met de prjsuitreiking!
Toen dacht ik nog ik moet ze even aanschieten maar later kon ik je niet meer vinden haha!

gebruiker002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:39

erg mooi paard om te zien, Ziet er ook allemaal netjes uit, je kunt misschien je handen iets meer bij elkaar brengen. verder jammer dt er geen foto's van de proef zelf zijn. maar hele leuke foto's

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 23:41

Tooske schreef:
Ziet er netjes uit hoor!
Lekker rustig en ontspannen...
Heb je jammer genoeg niet zien rijden, maar heb je wel naar voren zien komen met de prjsuitreiking!
Toen dacht ik nog ik moet ze even aanschieten maar later kon ik je niet meer vinden haha!

We waren rap weg na de prijsuitreiking! Omdat ik pas laat moest hebben we tussendoor Shine niet teruggebracht, dus die stond toch wel een aardige tijd op de trailer!

@Noortje, zie de reactie wat naar boven die ik heb gegeven over m'n handen
Laatst bijgewerkt door Remember op 06-03-06 23:43, in het totaal 2 keer bewerkt

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:42

WAUW, wat heb jij een gaaf paard zeg! Gefeliciteerd met je punten en plaats

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 00:06

Dank je!

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:16

Ziet er goed uit hoor! Je handen vielen mij idd ook op, maar zo met losrijden bij een kijkerig paard heb je idd net wat meer in je handen, scheelt een berg!

Wat ik me afvraag, hoe kun je nu het kringkamp rijden als de Zuidhollandsekamp in februari al geweest zijn? Is dat in jullie kring een extra wedstrijd?

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:40

He Mirjam, mooie foto's!!! Shine doet haar naam eer aan, ze glimt als een spiegel! Enne...keurig resultaat hoor! Je gaat best hard zo, leuk!!

Gefeliciteerd!

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:44

ziet er super uit !! prachtige foto's !

succes nog samen.

iefke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:51

Jeetje.. wat zijn jullie een mooie combi Ziet er super uit!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 08:33

Jullie zijn een mooi stel samen! Sommige "sfeerfoto's" zijn erg mooi gelukt! En natuurlijk van harte met het resultaat!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:53

erg mooie foto's! wat heb je je laarzen ook mooi gepoetst!

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:55

Wow, mooi beestje hoor!! Succes ermee!!

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:57

Mooie foto's.. vind die van je jouw been en je paard z'n been erg gaaf!! Gefeliciteerd met je punten!!

NickyZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:02

Mooi dier! Ziet er netjes uit hoor

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 10:04

Michelle77 schreef:
Ziet er goed uit hoor! Je handen vielen mij idd ook op, maar zo met losrijden bij een kijkerig paard heb je idd net wat meer in je handen, scheelt een berg!

Wat ik me afvraag, hoe kun je nu het kringkamp rijden als de Zuidhollandsekamp in februari al geweest zijn? Is dat in jullie kring een extra wedstrijd?

Ze is écht erg kijkerig en springerig, vooral in het begin, en deze foto's zijn van het eerste gedeelte losrijden, daarna ben ik nl. het binnenbakje in gegaan. Het scheelt inderdaad een hoop, zo kan ik d'r goed rondsturen en meteen ontspanning geven als ze dat aanbiedt.

Kringkampioenschap stelt bij ons eigenlijk weinig voor, gewoon 1 wedstrijd en wie er wint mag zich kringkampioen noemen . Volgens mij zijn er al aanvragen binnen bij de kring voor een andere opzet, nu is het wel heel erg 'je hebt je dag of niet' natuurlijk!

daffodil schreef:
He Mirjam, mooie foto's!!! Shine doet haar naam eer aan, ze glimt als een spiegel! Enne...keurig resultaat hoor! Je gaat best hard zo, leuk!!

Gefeliciteerd!

Dank je! We gaan inderdaad rap, nog 2 nu! En ben blij dat ze zo glimt haha, ben nogal een pietje precies en alles moet tip-top in orde zijn, ben altijd blij als ik van die 'keurige' foto's terugzie

Nimber schreef:
erg mooie foto's! wat heb je je laarzen ook mooi gepoetst!

Lame schreef:
Mooie foto's.. vind die van je jouw been en je paard z'n been erg gaaf!! Gefeliciteerd met je punten!!

Laarzen poetsen doe ik tot ik lamme armen heb en Barbara (Issy hier op bokt) heeft inderdaad weer mooie foto's gemaakt! Op de computer zijn ze nog véél scherper, jammer dat ik zo moest verkleinen!

Allemaal bedankt voor de leuke reacties

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:07

Wat een onwijs mooi beest!!
Gefeliciteerd met je punten! Jullie komen er wel

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:22

Ik baal dat op mijn werk foto's het gewoon niet doen, maar wel super van je punten en je prestatie. op naar de M2

peeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:39

Wauw goed man, met sprongen vooruit Ziet er goed uit! Nou keep on the stijgende lijn

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:42

Wat een schitterende merrie! Mijn complimenten voor de manier waarop je los rijdt, het ziet er allemaal lekker ontspannen uit, ik vind het ook erg goed dat je haar niet meteen oppakt maar eerst eens even lekker wat dieper instelt.

Dan nog wat...ben je van plan met dit paard te fokken? Ik denk namelijk dat dit een hele interessante merrie voor de fok zou kunnen zijn, of misschien heb je al nakomelingen van deze merrie? Maar goed, zo denk ik er dus over. Ga zo door!!!