Daar is ie dan; mijn topper!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Daar is ie dan; mijn topper!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:32

Ja ja, het is eindelijk gelukt om foto's te plaatsen (met behulp van Imker, mijn dank hiervoor )

Mijn vos vastgelegd op camera, is het geen skat?? Lovers O ja ik had Pipo beloofd om reclame te maken *LOL* We hebben Picasso een jaar geleden gekocht bij haar.

Aan het werk, na een periode van 3 weken kreupel zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog eentje onder het zadel (beetje onduidelijk, maar het was iets te donker in de binnenbak)
Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:12

Pipo schreef:
Lekker ding is het ook!!!!!!!!! Haha! Alvast bedankt voor de reclame, mocht iemand nog zo'n fijn paard willen, pbme maar Haha!

Hij ziet er goed uit Nina!!


En neem een goed gevulde portemonnaie mee *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 09:45

maaike van de vis schreef:
Aaah leuk, eindelijk foto's van je paard! Mooie jongen hoor!
11 mei gaat hij mee naar het Balloërveld hè? Ben erg benieuwd, hij ziet er gaaf uit!


Ja, hij mag mee; nu nog hopen dat ie zich gedraagt Lachen Ik heb er onwijs veel zin in! Het lijkt me een supergave omgeving om een rondje te sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 09:47

Dancer schreef:
Super mooi paardje en jullie zijn een hele mooie combinatie. Dit past ook beter dan met Magic om eerlijk te zijn. Jullie zijn dus niet voor niets het hele land doorgekruisd!!!


Dank je Dancer! Toch vond ik Magic ook een erg leuk paardje hoor! En zoals ik gisteren al tegen je zei; ik ben blij dat Magic een goed plekje gekregen heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:15

Dank jullie wel Bloos Ben ook nog steeds erg blij met mijn ventje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:47

SuperPepeijn schreef:
je was zo onder de indruk van mijn paard dat je jouw hond naar hem vernoemd hebt? leuke foto's!


Dream on...... Haha! Hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:59

Pipo"]
[quote="Dancer schreef:
Super mooi paardje en jullie zijn een hele mooie combinatie. Dit past ook beter dan met Magic om eerlijk te zijn. Jullie zijn dus niet voor niets het hele land doorgekruisd!!!


Snap ook niet waarom ze niet gewoon direct naar Loosdrecht gereden is Haha!
[/quote]

Nou Piep, ik had bijna Magic gekocht hoor, het was alleen zo dat Dancer haar Bart er niet bij wilde leveren als instructeur Haha! Haha! Anders was ie mee gegaan. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:22

bartvk schreef:
;)
Citaat:
Nee, Bart blijft toch echt bij mij. Ik heb hem zelf veel te hard nodig bij het rijden van Special.



en voor de afwas, en het stofzuigen ,ramen lappenenz enz

krijg ik dan nooit rust Knipoog


Het was te proberen Bart Haha! Wat vind je van mijn vos btw???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:09

bartvk schreef:
erg mooi staat je goed *LOL*

hoop dat je er veel plezier aan beleefd
ben benieuwd naar nog wat rij foto,s


Aan de rijfoto's wordt gewerkt. De kabel ligt er thuis uit, dus ik ben nu (verslaafd als ik al ben) op de zaak aan het bokken. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers