chica en natasja aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chica_lover

chica en natasja aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 00:57

hallo allemaal

ik was in me vakantie bij inge (Natasjaa) van bokt samen met moowie (TasjaIsLief) we hebben op zaterdag18 februari gereden

hier zijn de foto's het zijn der niet echt weinig hoor maar veel plezier met kijken en ohja niet op de monden van de pony's leten want die zijn af en toe wel een beetje open

eerst ffies poetsen maar deze is met inge en chica

1. Afbeelding

en ik met chica

2. Afbeelding

ik aan het poetsen

3. Afbeelding

en nu de rij foto's van moowie en mijn

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

14. Afbeelding

15. Afbeelding

16. Afbeelding

17. Afbeelding

18. Afbeelding

hier zit ik op natasja want ze was een klein beetje vervelend dus heb ik der ffies over genomen

19. Afbeelding

20. Afbeelding

en hier was ik chica aan het af zadelen en moowie natasja ze waren allebei klaar

21. Afbeelding

22. Afbeelding

zo dat waren ze we hebben wel een gezellige avodn met de paardjes gehad en wout bedankt voor de foto's maken

groetjes van Patricia (chica_lover)

Dabo

Re: chica en natasja aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 01:06

Leuke foto's, Patries!
vind het een leuke pony, Chica, en die haf loopt ook netjes! (moooi dekje ligt daarop trouwens ) haha
Veel plezier met haar verder, ook in de wedstrijden!
Ik hoop dat ze snel weer de oude is!

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 01:07

Jammer dat de foto's zo donker zijn!
Maar het ziet er leuk uit hoor Probeer alleen je handen niet weg te drukken, zet ze iets hoger.
Valt me wel op dat die haflinger op elke foto zn mond open heeft.

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 01:13

Ze was idd behoorlijk vervelend Noekje, normaal is ze wel lief/braaf.
Leuke foto's Triesje, nog steeds... en nou maar hopen dat Chicje snel beter wordt he!
Kussie

Sonja_

Re: chica en natasja aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 01:41

idd jammer dat ze donker zijn.
maar wel leuke paardjes

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:53

Mooie haflinger zeg, die andere ook erg mooi, ! Jammer van de Foto's beetje onduidelyk..

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:15

Leuke paardjes.. Maar was er geen normale verlichting in die bak ofzo de achtergron dis helemaal donker.. :S Daardoor worden de foto's allemaal wat vaagjes..

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:25

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 12:17

Meisje op de Halfinger lijkt met haar volle gewicht aan de teugels te hangen, ik mag aannemen dat het niet zo is, maar iets rechter op blijven en de handen rechtop dragende is geboden. Ook moet de hak laag en moet de amazone vooruit kijken.
de open monden komt door het naar beneden drukken van platte handen, die dus niet mooi elastisch zijn en voor een vevelende druk in de mond zorgen waar de ponies niet blij mee zijn.
Als je de handen mooi rechtop draagt, kun je vanuit de pols geven en nemen door de handen meer of minder naar je toe te draaien. voor de rest moet de arm los vanuit de schouder hangen met een knik in de elleboog, zodat de arm vanzelf de bewegingen van het paardenhoofd volgen. Vastzetten van de handen (weerstand bieden) mag best een moment, maar niet constant.

Meisje op de andere pony lijkt met open handen te rijden. Dat komt vriendelijk over en is het vaak ook wel, maar zo kun je niet effectief halve ophoudingen maken en vaak werk je met dat soort handen dus ook niet vanuit de pols, pus dat de pony vaak teugel kan pikken zonder dat je er erg in hebt en dus lekker met een uitsgestoken neus kan lopen, wat je ook ziet op de foto´s...
Deze amazone maakt zich ook wat te licht en moet ook rechterop blijven, met achterovergekantelt bekken. De basis is bij beide amazones goed en ik denk dat ze met hier en daar wat aanwijzingen van de kant, hele mooie resultaten kunnen halen.

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 15:22

PriscaZ schreef:
Dit zijn precies dezelfde foto's als jullie vorige week geplaatst hebben. Ik mis alleen de kat...

viewtopic.php?f=10&t=549613
viewtopic.php?f=10&t=545196&hilit=

misshcien wel een beetje maar ze has mijn foto's der niet allemaal op gezet en dat wou ik wel een beetje de andere foto's laten zien en de eerste was ik (chica_lover) alleen op die haflinger aan het rijden