Mijn sweet konijntje !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
netshet

Berichten: 57
Geregistreerd: 11-05-01
Woonplaats: Harlingen (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 11:59

Afbeelding
Lovers Dit is mijn dwergkonijntje! ze heet Taiga en ze is al 3 jaar. Ik heb haar voor m'n 12de verjaardag verjaardag gekregen. Ze was toen nog best jong en heeeeel ief jo! ik was meteen helemaal Lovers verliefd op haar. Eigenlijk wou die konijnen fokker haar niet verkopen omdat hij haar zelf ook al mooi vond. maar hij zag dat ze wel een goed verblijf bij mij zou hebben dus heeft ie haar toch verkocht. Ik was toen heel Lachen !
Ik laat haar soms ook wel eens uit, met zo'n tuigje. dat vind ze heel leuk. want wij hebben namelijk niet zo'n grote tuin waar ze in kan rennen. Maar zo kan het ook. en dan zegt iedereen .....ach wat een lief konijntje, ze kan je wel mee naar wedstrijden. Maar dat kan jammer genoeg niet want ze heeft geen stamboek. Maar ja, ik denk dat ze het toch niet leuk zou vinden, want ze houd niet van vreemden. Als iemand anders haar uit haar hok wil pakken dan begint ze te grommen en te bijten en van alles Extreme duivel! Had je zeker niet gedacht he? van zo'n lief konijntje. Maar als ik het doe doet ze heel lief. Ik ben denk ik een soort moeder voor haar ofzo. Lovers
Ik heb jammer genoeg geen paard, maar zo kan het toch ook *LOL*

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 12:00

even testen of het usericon van Barbara nu werkt.
Ahguttegut wat een lief nijntje Haha!

netshet

Berichten: 57
Geregistreerd: 11-05-01
Woonplaats: Harlingen (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 12:35

Party!! thanks ! Party!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:09

Wat een scheetje, Ik heb ook een konijntje en die is al 7. Hij vindt het ook niet leuk als er vreemden aan me zitten. Vooral mannen moet ie nix van hebben.

groetjes

netshet

Berichten: 57
Geregistreerd: 11-05-01
Woonplaats: Harlingen (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 16:23

*LOL* wat leuk dat het vooral mannen zijn. GOR RABBIT.dat is niet zo bij mijne hoor. gewoon iedereen behalve mijn valt ie aan Extreme duivel ! maar voor mijn konijn is 3 al best oud. want het is echt een dwerg konijn of een pooltje ofzo en die worden niet zo oud als gewonen konijnen.