Eerste foto's van Jolly!! Rijfoto's :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Eerste foto's van Jolly!! Rijfoto's :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 21:53

Vandaag heb ik met Jolly gereden Lachen Ze was erug wild !! voorjaar in dr koppy denk ik Haha! maarja er werd ook nog een paard in een trailer geladen (erg eng Haha! !!)
Een paar foto's ervan

Eerst even borstelen:
Afbeelding

Lovers (haha het lijkt net of ik heel kort haar heb...tzit in een knot vandaar Haha! )
Afbeelding

Beginnen met rijden.
Stappen:
Afbeelding

draf:
Afbeelding

Afbeelding
Al beter!! Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Galopje:
Afbeelding

Afbeelding

koppie:
Afbeelding

knuffelen Lovers Haha!
Afbeelding

Ze was wel heel erg druk vandaag, wat vinden jullie ervan??

Laatst bijgewerkt door JollyHumpy op 02-03-03 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:56

apparte pony , waarom rij je met tiedeman?

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:00

Is geen thiedeman maar een martingaal ! Lachen

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:00

Het is een martingaal dacht ik hoor Knipoog
Leuke foto's Briede!! Lachen Knipoog
Het gaat echt heel goed vind ik, Veel succes op de andere stal!
Laatst bijgewerkt door djedda op 02-03-03 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:00

Martingaal bedoel je Knipoog

Lekker fris koppie heeft ie!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:03

dat een martingaal meryl Tong uitsteken

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:03

Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:13

Leuke foto"s!! Een grappige pony heb je!! En een gave kleur rijbroek!!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:15

Lobke98 schreef:
Leuke foto"s!! Een grappige pony heb je!! En een gave kleur rijbroek!!
Danje !!! Haha!

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:17

leuke foto's!! ziet er ook goed uit, alleen handen zijn wat tever uit elkaar en te laag....vat dit niet banketstaaf op hoor!! Haha!
mooie pony zeg, een plaatje, en idd...rijbroek is heel gaaf!!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:18

Meryl schreef:
Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?
Hij is net nieuw en ik probeerde hem uit ! maar ik doe hem den kik vooral voor het springen en in het bos !! (en als ze weer so'n dag als op de foto heeft Knipoog )

Myra ik ben het met je eens !! mn handen zijn ver van elkaar ! Frusty ik denk dat dat komt omdat ze zo wild was...kan ik dr betre houden snappy ? Party!!

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:50

JollyHumpy"]
[quote="Meryl schreef:
Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?
Hij is net nieuw en ik probeerde hem uit ! maar ik doe hem den kik vooral voor het springen en in het bos !! (en als ze weer so'n dag als op de foto heeft Knipoog )

Myra ik ben het met je eens !! mn handen zijn ver van elkaar ! Frusty ik denk dat dat komt omdat ze zo wild was...kan ik dr betre houden snappy ? Party!!

[/quote]

Oh i see ....je gebruikt hem omdat ie z,n kop in de lucht gooit...misschien een tip...een paar dagen met een scherp(er) bit rijden 3 dagen ofzow, bij mijn paard heeft dat heel erg geholpen heb er nu nog m,n voordeel mee, ff duidelijk je paard laten wetenm wat je wilt.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:52

mooi paardje hoor.. jammer dat ze niet fijn liep vandaag maar al die enge dingen Tong uitsteken mooie foto van haar koppie.. en je zit mooi recht hoor

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:22

Meryl"]
[quote="JollyHumpy"][quote="Meryl schreef:
Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?
Hij is net nieuw en ik probeerde hem uit ! maar ik doe hem den kik vooral voor het springen en in het bos !! (en als ze weer so'n dag als op de foto heeft Knipoog )

Myra ik ben het met je eens !! mn handen zijn ver van elkaar ! Frusty ik denk dat dat komt omdat ze zo wild was...kan ik dr betre houden snappy ? Party!!

[/quote]

Oh i see ....je gebruikt hem omdat ie z,n kop in de lucht gooit...misschien een tip...een paar dagen met een scherp(er) bit rijden 3 dagen ofzow, bij mijn paard heeft dat heel erg geholpen heb er nu nog m,n voordeel mee, ff duidelijk je paard laten wetenm wat je wilt.
[/quote]
Doe dat alsjeblieft niet, voor zo'n akkefietje gelijk een scherper bit erin hangen

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:29

Concorde"]
[quote="Meryl"][quote="JollyHumpy"]
[quote="Meryl schreef:
Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?
Hij is net nieuw en ik probeerde hem uit ! maar ik doe hem den kik vooral voor het springen en in het bos !! (en als ze weer so'n dag als op de foto heeft Knipoog )

Myra ik ben het met je eens !! mn handen zijn ver van elkaar ! Frusty ik denk dat dat komt omdat ze zo wild was...kan ik dr betre houden snappy ? Party!!

[/quote]

Oh i see ....je gebruikt hem omdat ie z,n kop in de lucht gooit...misschien een tip...een paar dagen met een scherp(er) bit rijden 3 dagen ofzow, bij mijn paard heeft dat heel erg geholpen heb er nu nog m,n voordeel mee, ff duidelijk je paard laten wetenm wat je wilt.
[/quote]
Doe dat alsjeblieft niet, voor zo'n akkefietje gelijk een scherper bit erin hangen
[/quote]

Ik zou het ook niet doen! Ze heeft haar paardje pas en ze moeten nog een klein beetje aan elkaar wennen enzo, maar het gaat echt al een heel stuk beter. Alleen deze dag was ze zo druk maar dat is nooit zo erg.

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 10:54

Heey allemaal ik doe GEEN scherper bit!!!! (toch bedankt voor de tip) maar ze is een jaar heel erg in haaar mond gezaagd om aan de teugelterijden dus ze is een beetje bang met haar mmondje en het gaat nu juist veel beter met een dubbelgebroken zacht bitje dussseeeehhh vandaarr!!!!!

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:13

Oh, ik wist de situatie niet...eeehm en instructie heb je die erbij? Want als ze al een jaar zo loopt is er dan niet iets mis of is ze slecht gereden?

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:16

wow wat een quote topic zeg Knipoog Haha!

Leuk paardje Lachen Leuke foto's Die 1nalaatste is cool Pling

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 17:15

JA HE ?!? Haha! haha

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 17:21

Meryl schreef:
Oh, ik wist de situatie niet...eeehm en instructie heb je die erbij? Want als ze al een jaar zo loopt is er dan niet iets mis of is ze slecht gereden?


Nee ze loopt normaal al weer helemaal ontspannen aan de teugel enzo ! maar er gebeurde die dag overal veel en ze was heeel erg wild dus vandaar!!!! Party!! en de gebruiksaanwijzing zatdrniet bij maar ik weet hem wel !! het is een geheel onschadelijke hulpteugel !!! ( als je m niet 10x te klein doet natuurlijk Tong uitsteken )

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:49

JollyHumpy"]
[quote="Meryl schreef:
Oh, ik wist de situatie niet...eeehm en instructie heb je die erbij? Want als ze al een jaar zo loopt is er dan niet iets mis of is ze slecht gereden?


Nee ze loopt normaal al weer helemaal ontspannen aan de teugel enzo ! maar er gebeurde die dag overal veel en ze was heeel erg wild dus vandaar!!!! Party!! en de gebruiksaanwijzing zatdrniet bij maar ik weet hem wel !! het is een geheel onschadelijke hulpteugel !!! ( als je m niet 10x te klein doet natuurlijk Tong uitsteken )
[/quote]

Haha! weer Quote

Okey dit zijn natuurlijk ook momentopnames die ik zie, hoe groot is ze eigenlijk en hoe groot ben jij ?

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 20:41

He wat bedoel je met Quote ?????? zij is 1.51 en ik ben zoiets al ehmm wat zallet zijn 1.58 ofzo ! hoezo ? ps(ik weet ook wel dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit hoor Tong uitsteken )

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:34

Quotes zijn die witte vlakken die je ziet *LOL*
Enne links in de hoek kan je dat doen, dat knopje aanklikken en je kan de tekst laten weergeven wat de ander al eerder heeft geschreven.

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:41

attent kopje, is ze nog jong?
in ieder geval; leuke combi. wel je handen ver uit elkaar

XxXx anneke

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:49

Je hebt idd je handen ver uit elkaar zeg.
Maar hoe oud is ie?