Eerste foto's van Jolly!! Rijfoto's :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:56

apparte pony , waarom rij je met tiedeman?


Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:03

Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:50

JollyHumpy"]
[quote="Meryl schreef:
Kun je na gaan hoe vaak ik een hulp teugel gebruik Tong uitsteken Maar vanwaar die martingaal ?
Hij is net nieuw en ik probeerde hem uit ! maar ik doe hem den kik vooral voor het springen en in het bos !! (en als ze weer so'n dag als op de foto heeft Knipoog )

Myra ik ben het met je eens !! mn handen zijn ver van elkaar ! Frusty ik denk dat dat komt omdat ze zo wild was...kan ik dr betre houden snappy ? Party!!

[/quote]

Oh i see ....je gebruikt hem omdat ie z,n kop in de lucht gooit...misschien een tip...een paar dagen met een scherp(er) bit rijden 3 dagen ofzow, bij mijn paard heeft dat heel erg geholpen heb er nu nog m,n voordeel mee, ff duidelijk je paard laten wetenm wat je wilt.


Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:13

Oh, ik wist de situatie niet...eeehm en instructie heb je die erbij? Want als ze al een jaar zo loopt is er dan niet iets mis of is ze slecht gereden?

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:49

JollyHumpy"]
[quote="Meryl schreef:
Oh, ik wist de situatie niet...eeehm en instructie heb je die erbij? Want als ze al een jaar zo loopt is er dan niet iets mis of is ze slecht gereden?


Nee ze loopt normaal al weer helemaal ontspannen aan de teugel enzo ! maar er gebeurde die dag overal veel en ze was heeel erg wild dus vandaar!!!! Party!! en de gebruiksaanwijzing zatdrniet bij maar ik weet hem wel !! het is een geheel onschadelijke hulpteugel !!! ( als je m niet 10x te klein doet natuurlijk Tong uitsteken )
[/quote]

Haha! weer Quote

Okey dit zijn natuurlijk ook momentopnames die ik zie, hoe groot is ze eigenlijk en hoe groot ben jij ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers