mn paardjes swerdy ibn sjapoer en precious present

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

mn paardjes swerdy ibn sjapoer en precious present

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 20:45

hej hej allemaal

dit zijn dus mijn 2 poepie paardjes swerdy en present de foto's van swerdy zijn al weer wat langer geleden en die van present zijn pas gemaakt maar toen was het niet zulk mooi weer

Afbeelding
en dit is nou mn poepie present

Afbeelding nog een keertje present samen met swerdy grazend

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/15966/incoming/swerdy3(1).jpg[/img]
swerdy perdy pooh ruikend aan een hengstige merrie

Afbeelding
swerdy heel mooi in het bos

Afbeelding swerdy in westernoutfit hij heeft nu alleen een andere westernpad als toen

Afbeelding en swerdy en ik in het water vlakbij onze stal.

het zijn andere foto's als die ik eigenlijk had willen plaatsen maar mn homepage deed het niet dus kon ik ze niet openen

maar als je meerdere foto's wilt zien van mn paardjes kan je kijken op
http://members.lycos.nl/swerdy/
daar staan de foto's op van present die ik er eigenlijk op had willen zetten en ook de foto's van de ouders van mn paardje ik moet alleen het album swerdy van mij op vorige stallen nog vullen want daar heb ik super mooie showfoto's van Lachen

groetjes kusjes fabienne

p.s laat me weten wat jullie van mn paardjes vinden ben namelijk erg benieuwd Lachen

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:52

lieff hoor die swerdy is heel mooi.. leuk westernhoofdstel heeft die ook om Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 20:54

hej hej dankjewel Lachen

ja het is zeker een lieverd en mooi is ie ook nog Lachen maar dat mag ook wel voor een paardje met veel arabisch bloed Lachen jouw paardje eszalon ofzoiets sorry als ik het verkeerd zeg vind ik ook echt een leuk beesie Lachen

groetjes fabske

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 12:03

hey hey ben je hier ook al...

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:19

Hoi, gezellig nog een clupper. Ik ben trouwens Padron van de Clubs.
Leuke foto's!

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:27

mooie foto's, jullie hebben daar volgens mij ook wel een mooie omgeving voor buitenritten, tenminste op de foto's te zien

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 17:56

hej hej allemaal

bedankt voor jullie reacties

jah ik ben hier ook al sharirtje Lachen
en ja je kan hier idd heel leuk buiten rijden met je paardjes ik woon zelf in tilburg en ben met de paarden als ik ga buitenrijden binnen 5 minuten in het natuurgebied huis ter heide en de bossen achter onze stal dit is maar een klein natuurgebied en kleine bossen maar het is wel dichtbij verder heb je dan nog het kanaal waar je af kan rijden naar een natuurgebied in dongen

de foto van swerdy in de bossen met de bloemen heb ik gemaakt in het wandelbos maar daar mag je eigenlijk niet met paarden komen ik heb nog een mooiere maar die moet ik nog opnieuw inscannen en dan staat ie helemaal tussen de bloemen Lachen

en ik ben binnen no time in de loonse en drunense duinen of op de regte hei tussen goirle riel poppel etc in dus ja veel uitrij mogelijkheden wel er is ook nog een bos wat ik altijd het bredase bos noem maar ik weet niet hoe het eigenlijk heet het is deels van de waterzuivering en dat is ook mega groot en lekker om in te rijden.

dus ja ik rijdt eigenlijk altijd wel overal heen jah Lachen

ik ben idd ook een clubber heb eerst ook altijd mn eigen clubs gehad zowel over western als over een manege waar ik eerst stond over het ras de arabier heb ik er twee gehad over mn paardjes maar ik heb ze allemaal opgeheven omdat ik er geen zin en tijd meer voor had en nu klets ik wel mee op de andere clubs en dus ook op bokt Lachen

groetjes fabienne

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[img]http://members.lycos.nl/swerdy/hpbimg/swerdy4(2).jpg[/img]

Afbeelding

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:58

Mooi paard hoor! Haha! En welkom op bokt! Lachen

Groetjes wendy