Fayette met zadel op :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Fayette met zadel op :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 20:56

Vandaag had ik weer eens de digi-camera meegenomen en me uitgeleefd met Fayette Haha!
Eerst wat foto's in de bak (er zitten soms een beetje rare strepen op de foto maar kweet niet hoe ik die weg krijg of waar ze vandaan komen Verward)

Hoezo Flet is nog overbouwd? Verward De linkerkant trouwens Haha! En nee, ik had d'r nog niet gepoetst Lips are sealed
Afbeelding
Fayette van de rechterkant
Afbeelding

Net haar slobber opgeslobberd en nu nog vieze lipjes (vandaar dus de naam slobber Haha!)
Afbeelding
Maar slobber kun je ook heel goed rond je oog smeren Frusty
Afbeelding

En dan nu Fayette met zadel op *LOL* Dit is het zadel van Cezanne die ik ook ga gebruiken om haar zadelmak te maken. Moet alleen even een nieuwe singel kopen want die van Cezanne is te kort en die van Lowara weer te lang Bloos
Erg relaxed en ik trek me niks aan van dat ding op mijn rug.
Afbeelding
Hee, wat is dat nou? Kun je er in bijten? }>
Afbeelding
Van de andere kant en zo aan de beugels te zien (mijn maat dus, ja ik heb korte pootjes) is Fayette nog lang niet te groot voor mij! (of ik te klein voor haar Haha!)
Afbeelding
Nog een keer Lovers
Afbeelding

En dan als laatste: hoeveel haar kun je uit je paard krijgen met een goede poetsbeurt?
Veel Haha!
Afbeelding


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:02

Wat een mooie pony zeg!
Hoe vaak heeft ze het zadel al opgehad?

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:21

lief joh.. kan ik er in bijten is een leuke foto en dan die nieuwe maanhaartjes zie je zo omhoof steken Tong uitsteken ze zit er echt niet mee met dat zadel.. of heb je alleen de rustigste foto's eruit gehaald Tong uitsteken

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:34

WAT EEN HAAR ......kun je een trui van breien. Leuke pony.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 21:46

Eszelon4ever schreef:
lief joh.. kan ik er in bijten is een leuke foto en dan die nieuwe maanhaartjes zie je zo omhoof steken Tong uitsteken ze zit er echt niet mee met dat zadel.. of heb je alleen de rustigste foto's eruit gehaald Tong uitsteken

En dat zijn niet eens haar nieuwe maanhaartjes maar dat is dus haar wintervacht Bloos Ze zit er idd absoluut niet mee en dit zijn de allerwildste foto's Haha! Echt er kwam weinig reactie van d'r Lachen Ze was wel even onwennig toen ik aan de opstijgkant een beetje trok aan de beugelriem en er wat gewicht opzette maar verder helemaal niets. Ik denk dat dit ongeveer de 3e keer is dat ze een zadel op heeft en de laatste keer is toch wel weer een half jaar geleden.
Het geeft de mens toch goede moed voor over een maandje of 3 Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:53

Fayette wordt groot Haha!
Stoere manen heeft ze trouwens Tong uitsteken

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:58

AAAAAAH!!!! Flettekop!!!!!! Ze wordt al echt een grote dame hoor Marlientje!!! En aan dat kontje te zien... Gaat ze ook nog wel een eindje de lucht in!! *Haha, mooi maatje voor mij Knipoog*

Maar 't staat wel stoer zo met zadel!!!

[Editje] Als je nog een singel nodig hebt, ik heb hier ook nog wel een VZH liggen, mag je ook wel lenen hoor Haha![/Edit]
Laatst bijgewerkt door RTM op 03-03-03 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:59

Gaaf Tinkertje hoor!
Ik ben benieuwd hoe het inrijden gaat. Veel succes in ieder geval!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:09

Wat is Fayette al aan het ruien zeg!
Ze is echt leuk, en ziet er netjes uit met het zadel erop hoor!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 22:22

*Tequila* schreef:
[Editje]
Als je nog een singel nodig hebt, ik heb hier ook nog wel een VZH liggen, mag je ook wel lenen hoor Haha![/Edit]

Euhm, als die tussen de 105 en 120 cm zit: graag! Haha! Cannie heeft dus 105 cm maar die is te kort (gaat op zich wel maar dan moet ik direct vrij strak aansingelen en dan aan allebei de kant op het laagste gaatje ) en Lootje heeft 120 maar dan zit ik weer op de allerhoogste gaatjes Verward Lastig die paarden met verschillende maten Knipoog

Machie

Berichten: 16002
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:23

leuk hoor!!!! IK kom binnenkort wel eens kijken als je dr gaat laten lopen met zadel ofzow!!
succes met inrijden Tong uitsteken

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:04

Wat leuk! Het begint al ergens op te lijken Knipoog !
En d'r voeten ondertussen snel even schoongemaakt? Tong uitsteken
Staat d'r wel heel echt al hoor, Marlien!

Een kennis van ons spaart trouwens paardenhaar! Ze maakt er bollen van.... zeer kunstzinnig

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:05

Aaaah, ik vergeet nog wat: als ik zo naar die 6e foto kijk, zou ik maar schoenen met stalen neuzen aantrekken!! Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:09

Tamoor schreef:
Aaaah, ik vergeet nog wat: als ik zo naar die 6e foto kijk, zou ik maar schoenen met stalen neuzen aantrekken!! Lachen


whahah ik zie t al voor me! hey lekkere teentjes! *LOL*

Maar leuk gezicht zo hoor Marlien, nu nog iemand erop Lachen *En ik dacht dat dr manen iets langer waren?*

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:14

flettie"]
[quote="*Tequila* schreef:
[Editje] Als je nog een singel nodig hebt, ik heb hier ook nog wel een VZH liggen, mag je ook wel lenen hoor Haha![/Edit]

Euhm, als die tussen de 105 en 120 cm zit: graag! Haha! Cannie heeft dus 105 cm maar die is te kort (gaat op zich wel maar dan moet ik direct vrij strak aansingelen en dan aan allebei de kant op het laagste gaatje ) en Lootje heeft 120 maar dan zit ik weer op de allerhoogste gaatjes Verward Lastig die paarden met verschillende maten Knipoog
[/quote]

Hij is 115 Haha! Maar als je er een bontje omheen doet scheelt dat ook al weer Knipoog

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 12:20

Oh wat is en blijft ze toch een moppie he, mooi hoor flettekind met zadel erop en zo rustig. Kijk je wel uit de eerste keer wijffie.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 12:34

Wat zien ze er meteen groot en meer volwassen uit hè, met een zadel op hun rug. Laat Abby het maar niet zien, misschien wil ze dan ook zo'n 'grote-paardending' op haar rug, en zij is er voorlopig nog lang niet aan toe!!