Nieuwe digi, nieuwe foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Nieuwe digi, nieuwe foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 20:08

Jaja, gistern heb ik een digi gekregen (oke, ik moest zelf wel meebetalen Tong uitsteken). En ik moest en zou het vandaag dus even gaan uitproberen Haha!

Kruimeltje was het eerste slachtoffer. Ze is helemaal niet boos hoor dat ik d'r wakker maakte Tong uitsteken
Afbeelding

En toen naar de paardjes: Genderose!! Mischien kun je de gallen op haar linker achterbeen ook nog zien. Het zijn nogal grootte!!
Afbeelding

De grijze haren verklappen dat Gen al ouder aan het worden is Tong uitsteken
Afbeelding

Oeps, beetje beweegt!!
Afbeelding

Dit is Gennies stal. Ik ben trouwens nog niet klaar hier met uitmesten Tong uitsteken
Afbeelding

Dit zie je aan de rechterkant als je de stallen inloopt. Rechts het schapen hok, en de 'kantine' (waar het voer etc staat en stoelen). Nu hebben de schaapies het even ingepikt!!
Afbeelding
En dit is de reden daarvoor:
Afbeelding
Afbeelding


Hier moeten wij het dus even meedoen. Hier moeten wij als onze spullen kwijt. Echt een bende nu!!
Afbeelding

Hier zie je dus de zadelbeugel met daarop: een aantal dekjes een zadel, singels, een bontje, een zweetdeken, en daaronder een hoofdstel en een halster...
Afbeelding
Wat zal ik blij zijn als we onze 'kantine' weer kunnen gebruiken!!


Ook nog even otto rijden!
Afbeelding

Dan nog even kijken in een van de achterste stallen. Een pas geboren kalfje!!
Afbeelding

En natuurlijk Droppie, een van de stalkatten die ook heeeeeeel graag even op de foto wilde (liep steeds voor mijn voeten en achter me aan Tong uitsteken)
Afbeelding

En wat vinden jullie van mijn eerste foto's met mijn nieuwe digi?? Oke, sommige wat bewogen, en het is nog een hele vraag hoe ik ze kleiner kan krijgen... Maar goed, ik vogel het wel eens uit!!

Groetjes Ingrid

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:13

Leuke foto,s
Vooral dat kalfje en die lammetjes Lovers

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:18

leuk joh... dikke genderose Haha! maar geen rijfoto's ?? Boos! volgende keer Haha!

jennifer878
Berichten: 902
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:35

aaaaaaaah echt lef enne wij hebbe ook jonge lammetjes( wij niet maar kennise bedoel ik)

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:38

Leuke foto's, waar een digi al niet handig voor is.

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 21:22

Eszelon4ever schreef:
leuk joh... dikke genderose Haha! maar geen rijfoto's ?? Boos! volgende keer Haha!


Nee, geen rijfoto's. Ik was helemaal alleen, Boos! en kon dus niet iemand vragen of die even foto's ging nemen. Dat is wel jammer. Niet dat ik nu nog veel rij hoor. Ze heeft steeds last van een dik been en ze is drachtig, dus ik stap eignelijk alleen maar Haha! Maar ik zal binnenkort even een stalmensje mee naar buiten slepen Haha! Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:23

en otto dan? die bedoelde ik eigenlijk.. maar zeker doen.. Tong uitsteken

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 21:34

Ohhhhhhh ja! Tuurlijk! Haha! dom dom dom Tong uitsteken Daar rij ik niet veel op! Vandaag was zijn verzrogster ziek, en ging ik hem even rijden. Maar hij rijdt echt verschrikkelijk Tong uitsteken Hij zit helemaal niet lekker, en je hobbelt er bijna af Tong uitsteken Gennie zit veeeeeeeeeeeeeel lekkerder. Ik rij niet zo veel op Otto.