Foto's westernwedstrijd Manege de Kalverhoek 2 mrt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Foto's westernwedstrijd Manege de Kalverhoek 2 mrt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 23:30

Ik ben vandaag naar Manege de Kalverhoek geweest om daar een serieuze Knipoog westernwedstrijd mee te maken. Het was weer heel erg leuk, alleen balen dat het zo ontzettend koud was. De KNMI website meldde echt een temperatuur van 10 graden voor vandaag, maar de gevoelstemperatuur lag zowat onder nul. Uit de neuzen van de paarden kwamen duidelijke wolkjes en tijdens de open reining, mijn favoriete onderdeel, ben ik weggegaan, omdat ik het echt veel te koud had.
Desondanks heb ik een heleboel wedstrijden wel gezien, vanaf half één (beginners reining) tot ongeveer zes uur (open reining). Gelukkig waren er dit keer veel meer deelnemers op komen dagen dan vorige keer (maar toen ijzelde het enorm) en ik heb me dus niet echt hoeven vervelend, ook al vind ik het ene onderdeel natuurlijk leuker dan het ander.

Ik heb erg veel foto's gemaakt, maar allemaal zonder flits, omdat mijn flits niet ver genoeg reikte en ik eerlijk gezegd de paarden en de ruiters niet wilde storen met mijn flits (acht flitsen van dezelfde kant in één proef lijkt me heel irritant). Daarbij kwam nog eens dat het erg donker was binnen en ook redelijk 'stoffig', waardoor mijn foto's allemaal erg donker waren. Daar is uiteraard een fotoprogramma voor, maar ook die maakt de foto's nog niet echt mooi.

Ik hoop dat jullie toch plezier beleven aan het bekijken van de foto's.... Ik zit nog te twijfelen of ik aanstaand weekend naar Eersel ga, want als mijn foto's daar weer zo zijn, sta ik er toch behoorlijk voor Jan-met-de-korte-achternaam met mijn fotocamera.. Lips are sealed

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Walter Bouwmeester

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn favoriet (qua paard) van vandaag. Prachtig! Het paard leek wel van goud!!! Kwijl

Afbeelding

Afbeelding

P.S. Als een bokker één of meerdere van de bovenstaande westernruiters kent, laat het dan weten! Dan kan ik misschien ook nog namen gaan vermelden en dergelijke



flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 00:04

cloris schreef:
Dit is een ruin, Chablis (als ik het goed schrijf) en nummer 15 is Sioux.


Ik vond het echt een prachtig paardje, maar was er eigenlijk van overtuigd dat het een Arabiertje was. Mooooi hoor! Kwijl

Ehh, misschien even een stomme vraag tussendoor, maar er was dus ook een onderdeel "Fool 'm School 'm", wat houdt dat onderdeel nou precies in? Want iedereen deed echt wat anders, er was geen vast stramien, alleen een tijd waarin de deelnemers en hun paarden konden laten zien wat ze konden??? Scheve mond Verward

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 00:05

little schreef:
Op dat goudkleurige paardje zit Ton van Schaik.


Als ik een keer de loterij of wat dan ook win (waar ik overigens niet aan meedoe, ik moet dat toch maar eens veranderen), dan neem ik contact met hem op!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 00:09

cloris"]
[quote="gera"][quote="cloris schreef:
Dit is een ruin, Chablis (als ik het goed schrijf) en nummer 15 is Sioux.


Ik vond het echt een prachtig paardje, maar was er eigenlijk van overtuigd dat het een Arabiertje was. Mooooi hoor! Kwijl
[/quote]

Is ook een Arabier.
[/quote]

Ehh, dan snap ik waarschijnlijk de term NRPS nog niet helemaal...... Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 13:33

Brenda schreef:
Nummer 6, ik en mijn paardje, die heeft zich gister echt keurig gedragen, vooral in de pleasure! Viel alleen twee passen uit galop en daardoor niet geplaatst , maar voor mij was mijn paardje winnaar Knipoog
Reining achtste met eervolle vermelding Pling


Supermooi paardje! Ik ben gek op Welsh Cobs... Hier zijn nog wat foto's, let alleen niet op het 'randje' bij de eerste.. die kreeg ik niet weg Scheve mond

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 23:16

Trinity schreef:
That's me Party!! Party!! Party!! Knipoog
Simone van Gemert met Julies Apache een vijfjarige paint horse mare. Party!! Party!! Party!! Party!!



Prachtig paardje!! Ik vond haar eerlijk gezegd een klein beetje op Peachtree's Tyler lijken (qua aftekeningen), maar ja, dat is een hengst, dus ik snapte het al niet... Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers