sammy heeft de bak gesleept!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

sammy heeft de bak gesleept!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 18:54

hallo allemaal,

ik had laatst foto's geplaats van sammy in het tuig. de meeste mensen vonden het toen een beetje raar zitten.

nu heb ik foto's gemaaktvan sammy tijdens het slepen van de bak met een band, en volgens mij zit z'n tuig nu stukken beter!!

see it for yourself!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cool trouwens he dat matje in z'n manen!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het ging echt super goed, dit was pas de 2e keer dat hij er een band achter had liggen!!
en hij liep echt lekker ontspannen!! Lovers

het wordt tijd voor het echte werk met de kaar!! heb er al erg veel zin in!!

ik hou jullie op de hoogte!!

groetjes maaike en sammy

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:59

Leuke foto's en zo'n leuk paardje!! Maar die borst zit veelte laag, of ben ik nou helemaal gek????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:06

Leuk paardje!! maar zoals de mensen al zeiden je tuig zit niet goed...

De borst is veel te laag en de broek hangt op zijn staart ook niet echt plezierig..

Merlyn

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:12

Super leuk.
maar inderdaat de borst is te laage de broek te hoog

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:16

idd de broek zit te laag op de staart en het borst stuk zit te laag
verder leuke foto's

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:30

Bruut matje in z'n manen!!!!!!! vet stoer!!!!!!!
Sweet paardje hoor!!111

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 19:41

jajaja, ik weet het hoor van de broek en het borsttuig, maar hij had net geschuurd en zn broek moet nog ff ingekort worden!!

maar het komt goed!!

Pasterza

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:41

Leuke pony Lovers maar je tuig zit niet goed en je moet een bredere knuppel (zwenghout) gebruiken want deze is echt te smal en dan daaraan een langer touw/ketting naar de band toe. Anders kun je problemen krijgen als je bochten neemt.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:45

Op deze foto kun je zien hoe je tuig moet zitten, als je er niet zelf uitkomt moet je toch eens advies aan iemand die het weet vragen en niet zelf blijven proberen.
Succes Knipoog
Afbeelding

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 19:50

ik ben niet zo'n penny meisje wat maar wat aanklooit, hoor. (niet banketstaaf bedoelt hoor Haha!) ik heb hulp van mensen die er zeker veel verstand van hebben, maar ik wilde ff wat foto's maken van het slepen, en zij gaan ook de broek korter voor me maken, alleen hebben ze wegens omstandigheden nog geen tijd gehad!! sorry, moest er ff uit!!

ik vind het niet erg om tips en zo te krijgen, maar je moet niet beginnen over zelf blijven klloien!!

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 19:51

vind het trouwens wel een vet coole kar op die foto!!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:55

Dat van dat klooien zijn jouw woorden, maar goed, als jij mensen om je heen hebt die er verstand van hebben vraag ik me toch af hoe ze je dan zo de bak in kunnen sturen...

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 20:03

ik wil er eigenlijk geen eens woorden aan vuil maken, maar goed, moet de mensjes en mezewlf toch ff verdedigen!!

ik was al een kwartier bezig, en zoals ik al zei, moet de broek kleiner, omdat'ie afzakt. en het had net voor de foto tegen mij aangeschuurd, vandaar daat het borsttuig te laag zit!!

snappie, of moet ik het nog verder uitleggen en spellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:12

maaikysammy schreef:
ik wil er eigenlijk geen eens woorden aan vuil maken, maar goed, moet de mensjes en mezewlf toch ff verdedigen!!

ik was al een kwartier bezig, en zoals ik al zei, moet de broek kleiner, omdat'ie afzakt. en het had net voor de foto tegen mij aangeschuurd, vandaar daat het borsttuig te laag zit!!

snappie, of moet ik het nog verder uitleggen en spellen?


doe eens rustig joh.... we geven alleen hints aangezien je zelf al aangaf dat jij dacht dat t goed zat maar de mensen eromheen niet.. Bij een jong paard wat dit nog niet kan of weinig gedaan heeft is het HEEl belangrijk dat alles goed zit..

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 20:18

ik zei dus het volgende:
"ik was al een kwartier bezig, en zoals ik al zei, moet de broek kleiner, omdat'ie afzakt. en het had net voor de foto tegen mij aangeschuurd, vandaar daat het borsttuig te laag zit!!"

ja, tuurlijk moet alles goed zitten, en niet alleen bij een jong paard, maar de foto's waren gemaakt, ik draaide me om en ik dacht oliebol alles zit een beetje fout!! maar ja volgende keer zal ik jullie foto's laten zien, dat ik het ook goed kan hoor!!

en het was ook heus niet pissig bedoelt ofzo, maar ik hoor vaak van die verhalen dat het fout gaat, door domme dingen en ik vind het gewoon fout als er dalijk ook zo over mij wordt gedacht, snappie

vergeven jullie het me?! Tong uitsteken hahaha

Pasterza

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 20:40

Sorry dat ik t zeg maar als je (borst-)tuig goed zat dan kan het echt niet door schuren zo erg verschuiven!