Buitenritje (Nappie en Grappa) foto's by Prima!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Buitenritje (Nappie en Grappa) foto's by Prima!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 19:50

Het was echt een perfect weertje vandaag om weer eens een buitenritje te maken, aangezien de Gooimeeting helaas niet door ging Huilen

Maar goed, Prima heeft de fiets geleend van de boerin waar wij af en toe yoghurt halen en gewapend met digi zijn we het bos in gegaan. Nappie vind het altijd reuze gezellig als iemand mee fiets.

Hallo!
Afbeelding

Het galopeerpad afgereden (geloof in totaal 3km exclusief het stuk langs de Golfbaan) Lekker in galop en Prima achter me aan rijden }> Halverwege ben ik even gestopt om Prima een voorsprong te geven zodat hij deze foto kon maken Haha! Voor de oplettende kijker.........Nappes heeft hier 1 been aan de grond !
Afbeelding

Even uitblazen en kijken wie we daar in de verte aan zien komen.....
Afbeelding

Jaaaahhhh, het is Belker (Diana) met Grappa, dikke vriendjes die twee. Nadat ze 2 weken niet bij elkaar mochten staan in de paddock omdat Grappa kreupel was, nu weer even gezellig richting stal stappen
Afbeelding

Let op het shabrak van Belker.................het is Ior (schrijf ik het zo goed Verward )
Afbeelding

En de laatste, lekker stappend op weg naar huis, met het zonnetje en de fluitende vogeltjes Cool
Afbeelding

We hebben weer genoten en Prima heeft beloofd af en toe mee te gaan op de fiets voor nieuwe foto's en conditie opbouw Knipoog
Laatst bijgewerkt door napoleon op 23-02-03 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 19:56

Je moet ff de properties copieren en plakken in je explorer, opeens doen ze het dan wel allemaal. Maar als ik dan F5 in toets (refresh) daarna doen ze het niet meer!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 19:57

strangé.......kan er niets aan doen, want ik heb niets verkeerd gedaan.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:01

Hety leuke fotos (heb gekopieerd en geplakt)
Ik vind he t zo jammer dat ik jullie nou alweer niet gemeet heb Boos! ik ga volgende keer mee op pats, want denk niet dat ik nog een boshoeve paard wil huren....

Snel maar weer een andere datum bespreken!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:06

Gelukt via kopieren en plakken. Wat een werk.
Leuke foto's. Mischien moeten jullie wel een fiets op stal neerzetten voor eigen gebruik? verkrijgbaar voor weinig via de junks in Utrecht.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:23

Heb ook via knippen en plakken gedaan, heb ze dus gezien.

GAAF die galop-foto van jou en Nappie Kwijl
En dit is ook voor het eerst volgens mij dat ik echt duidelijke foto's van Grappa zie, wat een ontzettend leuk beestje!
Qua hoogte schelen ze ook niet zo gek veel, of wel?
Komen jullie toch een keer een boktrit maken in Drenthe, dan kan ik ze ook eens IRL zien Cool

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:44

ik ga dat niet doen dan zijn allemaal mijn sites in me lijntje weg.. (me vader en broertje hebben die ook nodig) naja jammer

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:54

Cody schreef:
Heb ook via knippen en plakken gedaan, heb ze dus gezien.

GAAF die galop-foto van jou en Nappie Kwijl
En dit is ook voor het eerst volgens mij dat ik echt duidelijke foto's van Grappa zie, wat een ontzettend leuk beestje!
Qua hoogte schelen ze ook niet zo gek veel, of wel?
Komen jullie toch een keer een boktrit maken in Drenthe, dan kan ik ze ook eens IRL zien Cool

Dan moeten we eerst de juiste auto en een 2 paards trailer zien te regelen. Of we moeten Katja lief aankijken. Haha! Mocht de rit van het Balloerveld niet op 11 mei zijn dan hebben we een kans.
ze schelen wel wat, ik denk nu nog zo een 5 cm. Nappie was vorig jaar 1.55 en Grappa was in november 1.49. Grappa is gegroeid. Dat is duidelijk. Hij is nu toch een stukje hoger dan 4 weken geleden.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:14

Ja het was super weer voor een buitenrit, ben ook het bos ingeweest, heb alleen nu wel een blauwe plek op mijn wang van een stijgerende bruine die me daardoor mooi een kopstoot kon geven... tja mountainbikers zijn erg gevaarlijk, vooral in geel flapperend shirt!
Maar weer heel erg mooie foto's! Nap kijkt op de laatste foto's erg tevreden, grappig koppie!