Ozep laat zich vooral niet door Lov uitproberen:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:57

Uh, juist ja, het was dus héél erg mooi weer Haha!.

Enfin, in een eerder topic vertelde Sjuim al dat Ozep nogal eenkennig is en dat niet iedereen er zomaar mee weg reed.... Vanmiddag vroeg ze dus of ik niet eens fijn een stukje op Zeppie wilde sturen Verward. Uhm, het was meer dat ze zei dat ik er een stukje op ging sturen. Ach, waarom ook niet.

Nou, Ozep is inderdaad nogal eenkennig, dat kun je wel zeggen. Vandaar dat hij dus ook rondloopt met een big-smile+donderwolk boven zijn hoofd "wie is ze en wat komt ze doen"? Het duurde even voordat hij begreep dat er best nog wat te onderhandelen viel en na ongeveer een kwartiertje kon ik duidelijk merken dat Ozep fijn gereden is, los in het lijf gaat en op kleine hulpen netjes reageert. We hebben gestapt, gedraafd en gegaloppeerd en zelfs allerlei scheve dingen gedaan Haha!. Fijn paard die Ozep, terwijl hij je eerst wel het gevoel geeft dat je een soort van "ongewenst sujet" bent. Even zoeken en je vindt hem, gelukkig maar, want ik had nog even wat visioenen van een Ozepje op zijn achterpootjes Haha!.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 23:17

Flair, die rooie, dat is Ozep hoor Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 23:49

Juist ja, als je al gaat zitten dan zegt Ozep al "niet doen hoor". Als je dan je teugels aanneemt, dan gaat ie daar ook even over denken en je hebt dan al commentaar op je been gehad Haha! Haha!. Ach, hij wil graag even wennen en dat is geen punt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers