nieuwe foto's van ex

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 11:07

laura (boogie*girl) en ik hebben met de digicam foto's gemaakt.
hier zijn ze:
[img]../upload/671/exlief.jpg[/img] lief kijk ie he? maar ik niet
en hier zit ik in de galop let aub niet op me houding: [img]../upload/671/yengalop.jpg[/img]
op de volgende foto zit ik op expensive op het pleintje voor de wei: [img]../upload/671/yenopex.jpg[/img]
en hier zie je het veulentje van m'n kennissen, laura en ik noemen het hengstje jackie hij staat in de wei met zijn moeder bij ex [img]../upload/671/jackylig.jpg[/img] nog een foto waar ik erop zit: [img]../upload/671/yenopex2.jpg[/img]
en hier ging ik met ex door de wei draven zie hier het resultaat [img]../upload/671/exdraf.jpg[/img] en dit is de mooiste foto waar ik erop zit vind ik zelf [img]../upload/671/yenopex3.jpg[/img]
en de laatste daar was ik em aan het uitstappen: [img]../upload/671/yenstap.jpg[/img]
liefie he? vind ik wel Lovers

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 11:10

bij die ene laatste is ie aan de teugel Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 11:28

die foto van die veulen heet niet jackie maar ukkie
want moet met een u
is dat ok niet lief??? udine is net zo mooi maar ukkie iets mooier hihihi

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 18:30

aaah lau wat een leuke foto
wat heb ik toch een leuke gave lieve pony *zucht* ben verliefd Lovers

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 19:39

UH UH.. oftewel nee
ik denk dat het zo lijkt maar hij zit niet verkeerd maak je geen zorgen hihi Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 20:39

nou meteen heel veel info marjolein. hij is ongeveer 9 jaar, het is een ruin, eeen vos, van 1.49, heel braaf, B dressuur, en kan 1.20 springen maximum
nou.. was dat genoeg? hoop et

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 19:06

aangezien jullie de actiefoto het leukste vonden besloot ik nog een paar foto's op bokt te zetten ik sta wel voor schut op het hele net Clown haha
hier zat ik aan het draven [img]../upload/671/yenexbak.jpg[/img] en eentje in de galop [img]../upload/671/yengalop3.jpg[/img] en een springfoto maar oepsy laura was te laat kijk maar [img]../upload/671/yengalop3.jpg[/img] je zal wel denken wat een lage sprong maar dat komt omdat ik springbang ben geworden met ex omdat hij best raar erover heen springt en dan zit ik niet goed en daardoor en andere dingen ben ik vrij vaak gevallen
ik hoop dat je de foto's gaaf vind!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 19:07

oeps ik bedoel dit is de springfoto: [img]../upload/671/yentlspringen.jpg[/img]

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 20:30

aaaaah vinden jullie de foto's toch niet leuk? snik Verdrietig nee ben niet daarom verdrietig hoor
maar wel een beetje stom dat niemand die foto's leuk vind!
}>

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers