Mus en Dhanna

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 15:00

[img]../upload/148/mus+dhanna.jpg[/img]

Ik ben op dreef vandaag...ff flink oefenen zodat ik niet meer vergeet hoe foto's op bokt kan zetten he...(mooie smoes of niet? *LOL*) Dit is de moeder van Escala, Muscadet met haar veulen uit 1995, Dhanna. Dhanna is nu zelf een hele mooie en drachtige dame Lovers Ik ben gezellig op visite geweest bij zowel Mus als Dhanna en als Dhanna's veulen er is gaan het baasje van Mus en ik weer fijn op kraamvisite. Maar eh, eerlijk is eerlijk, wat een plaatje he? Lovers Lovers Lovers


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 22:25

Hee ja, je hebt gelijk Jura! Maar niet mijn prikkeldraad (foto van fokker gekregen, dit zijn de mama en een halfzusje van Escala Lovers ) ik houd ook niet zo van prikkeldraad...veel te eng...inderdaad brrrr...maar wel een poppetjes he Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 07:03

Alleen een paar dat de eertse eigenaar haar net gekocht had ( (gekregen van zijn ex-vrouw allemaal foto's van Escala al veulen,Escala als jaarling, met haar halfbroertje etc. erg leuk! Lovers ) maar de fokker lag op sterven precies toen Escala en het veulentje van zijn andere merrie geboren waren dus die zijn er helemaal bij ingeschoten... Scheve mond\\ maar wel begrijpelijk ook natuurlijk en ik ben al lang blij met de foto's die ik heb he Party!! .Ik heb van de zoon van de fokker alle foto's gekregen die hij nog had van allemaal halfbroertjes en zusjes en van mams Pling dus ik zal niet klagen...hihihi...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:20

Uhm...alvast sorry voor het naar boven halen van een oude topic...maar ik weet niet hoe ik deze foto's anders ff aan Sanderijn kan laten zien...zij kent dat kleine veulentje namelijk als volwassen paard!!! Haha! Kan ze even haar voormalig "stalgenootje" bewonderen als veulen... Schijnheilig


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:37

Ik zal geduldig wachten tot de scanner weer heel is... Schijnheilig Enne...volgens mij is Dhanna van 1995...dus dan is ze al weer 6... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers