Wie kent deze pony (kruising fjord)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 22:06

Ik weet niet of dit berichtje hier wel thuishoort, maar ik ben heel erg benieuwd of iemand hem kent en hoe het met hem gaat. Hij was een van mijn eerste verzorgpony's, samen met zijn moeder.
Hij is in 1995 geboren. Hij stond in Assen, zijn eigenaar heette Loman.
Toen hij 2,5/3 jaar oud was, is hij verkocht. Toen was hij nog hengst. Hij had geen naam, en geen papieren en kende nog niet veel. Hij kon wel aan het halster meelopen en naast de fiets lopen. Hij was lief in de omgang, een beetje kopschuw. Waarschijnlijk is hij nu in Groningen/Drenthe.

Zijn schofthoogte zal nu rond de 1.50m. liggen. Zijn moeder is een kruising-arabier (zie foto) en zijn vader een Fjord.

Op deze foto is hij 1,5 jaar oud.

[img]../upload/299/daantje.jpg[/img]

Hier staat hij links, met zijn moeder Jolanda in het middden, en rechts zijn volle zus Willemijn.

[img]../upload/299/loman.jpg[/img]

Op deze foto (links)is hij 2,5 , rechts staat zijn jonge broertje.

[img]../upload/299/nawukah.jpg[/img]

Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Maaike.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maaike van de vis op 2001-07-14 11:24 ]</font>


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 09:00

Hoi exlover
Zijn moeder werd mijn verzorgpony toen ze drachtig was van hem, dus ik ken hem zo'n beetje vanaf zijn geboorte. Hij stond altijd vlakbij ons. Z'n moeder en zusje staan er nog steeds, maar ik verzorg ze niet meer omdat ik nu eigen pony's heb. Ik ga er nog wel vaak heen, want ze heeft wel een plekje in mijn hart veroverd Lovers

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 23:06

Kent dan niemand deze pony? Verward Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers