foto's van manege peerds :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:22

Idd Steffi, ik ken nog wel wat mooie verhalen over de Larense Haha! Best een goede manege hoor, maar er mankeert ook wel het e.e.a. aan. Ik heb het er naar m'n zin gehad, maar vind het totaal geen gemis dat we daar weg zijn. Vooral dat de pony's tegenwoordig in stands staan vind ik absoluut geen verbetering! En ik zie dat die containers er nog steeds staan?! Die dingen waren 3 jaar geleden al gammel en vochtig...

Ik heb daar vroeger ook gereden, ben er nu al een tijd weg, ken al die pony's niet meer, maar Jose en Cupido ken ik nog wel!
De angst van Jose voor het zadel kwam trouwens ook door een paar vette drukkingen Lips are sealed (Dan prop je er een gelpad onder en dan moet het maar goed zijn ) Ik vond haar altijd een beetje zielig.
Cupido is Cool Heb ik me altijd kostelijk mee vermaakt op de hei, wat een scheurijzer kan dat zijn, geweldig! Met Cupido ben ik nog een keer onderuit gegaan in de buitenbak, uit de bocht gevlogen Haha!
Is Oliebol er nog? En Simon en Sabrina (die 2 witte draken!)? Rowan en Tristan? Even denken hoor, wie had je nog meer.... Nafnaf, die fjord? Myra en Candy? Floris en Banjer zijn er zeker niet meer?! Die waren toen al oud en stijf...

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:33

Die is ooit met oud&nieuw op stal gekomen, dus tja, dan noem je zo'n pony Oliebol he

(Echt Oliebol! Geen censuur! *LOL* )

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:59

Ik herinner me Jose ook met flinke drukkingen, dat zal ook niet bepaald bijgedragen hebben aan haar vertrouwen...
Rowan had in de tijd dat ik er was al blessures, dat paard was niet geschikt als manegepaard, kon dat werk echt niet aan. Met Tristan heb ik ook nog leuke dingen gedaan, zonder zadel achterstevoren springen
Nafnaf ben ik ook wel een paar keer vanaf geketst, kan die nog zo rottig bokken en je dan suf aan staan kijken als je in het zand ploft?
Is Oliebol verkocht aan een particulier (dat heeft ze verdient!) of aan een andere manege?

Simon en Sabrina, aparte portretten zijn dat! Leuke pony's! Heb ik me ook wel mee vermaakt Clown

Candy vals, tja... Ze had wel een gebruiksaanwijzing ja Haha! Geen pony voor een manege iig.

Agossie, leeft die oude Robin nog steeds?! Die was al hoogbejaard toen ik daar nog reed!

Ach ja, die goede oude tijd... *proest*

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:45

Je zult ze even ergens anders moeten uploaden, MSN foto's doen het niet helaas. Ik ben wel benieuwd!

Ik heb Jose regelmatig ingevlochten voor wedstrijden en zelfs daar kon ze al helemaal panisch van worden als je in de buurt van haar schoft kwam, echt heel zielig. Die liet zich echt vallen als je het niet heel voorzichtig en geleidelijk deed!
Blij te horen dat ze het nu toch soort van goed heeft!

Haha, die Nafnaf, geweldig! Echt rottig doet ze niet, maar je ligt er naast voordat je het door hebt *LOL* En ze bleef dan ook altijd zo suf staan kijken "Wat doe jij nou weer Verward " *LOL*

Ik heb nog wel ergens een foto van mezelf op Nafnaf... Zal eens even zoeken!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:18

Leuk die foto's! Die goede oude Robin... Lovers Vroeger kon die nog wel eens flink schrikken en er tussenuit piepen, maar dat zal nu ook wel niet meer zo hard gaan.

Katja is inmiddels geen 'nieuwe eigenaar' meer hoor. Die zit er al een aardig poosje... Haha!
Ik heb Maarten en Nienke nog meegemaakt, daarna Gonda en Juan en Katja ook nog heel even, maar toen zijn we snel weggegaan Haha!

De naam Tripple zegt me niks, maar ik heb de laatste jaren dat ik daar reed ook niet meer op manegepony's gereden maar op een pensionpaard (eerst nog op een pony, Roanka, kennen jullie die toevallig nog?!), dus dan hou je die pony's ook niet meer zo goed bij.

Ik heb gezocht of ik nog foto's heb, maar kon ze zo snel niet vinden, ik kom er nog wel op terug als ik ze heb.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:21

Katja... Ach...
Laten we het er maar op houden dat ze af en toe een beetje 'typisch' is... Haha!
Voor de manegeklanten is het er met haar zeker op vooruit gegaan, maar of dat ook op gaat voor de pensionklanten weet ik nog zo net niet...

Maar ach, ik rij daar niet meer, het zal me ook een zorg zijn eigenlijk, maar ik heb er vroeger (jemig wat klink ik oud zo! *LOL* ) een hele leuke tijd gehad!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:17

En ik weet wel waar die pensionklanten heen gaan Haha!
Als manege is het een leuk bedrijf, een van de betere in de regio denk ik, als pensionstal is er -zeker voor die prijs!- wel wat beters te krijgen.

Ik reed idd op Gipsy. Nog steeds trouwens, alleen is er op het moment niet echt sprake van rijden omdat ze kreupel is Boos!
Maar ik zit niet stil hoor *LOL*

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 77 bezoekers