Middagje Donja

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Middagje Donja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 17:28

Vanmiddag, lekker van het mooie weer genoten Cool , het waaide aardig, maar dat maakte niet heel veel uit.
Ik ben Donja zo langzamerhand aan het beleren (dus na veel wandelen ook eens aan de longe en zadel op). Vanmiddag voor de 3e keer 'echt' gelongeerd (ongeveer 15 minuten) en voor het eerst gelongeerd met het zadel op. Ze had het al wel vaker op gehad natuurlijk, maar nog nooit mee gedraafd. Ze was BRAAAAAAAAF!!!
Hier de foto's:
In de stal
Afbeelding

Blijven stilstaan als het baasje het vraagt (wat lijkt het zo een slome haf zeg....):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aan de longeerlijn:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Baasje hou je nou eens op met foto's maken??? Ik wil eten!!!!!
Afbeelding

Lekker eten
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat ik jullie er niet mee verveelt heb.....

Groetjes Judith en superpaard Donja Party!!


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 21:10

astridastrid schreef:
Wow, wat een leuk paard!!!! Echt gaaf! Hij ziet er braaf uit... hopelijk is hij dat met inrijden ook Haha!


Dank jullie wel, ben gewoon heel trots op haar!
Ze is tot nu toe met beleren hartstikke braaf, en ik probeer het zoveel mogelijk speels te doen en ook niet te lang. Liever vaak herhalen en dan kort, dan steeds lang oefenen. Gaat het goed, dan gaan we nog een stukje fietsen, want lekker naar buiten vindt ze geweldig en is ze ook lekker fris!
Verder is ze natuurlijk nog een jong paard en een echte haflinger, dus streken heeft ze ook genoeg Extreme duivel en dat moet ook eigenlijk zo blijven Knipoog. Soms is dat minder leuk Verward, maar vaak moet ik er ook erg om lachen *LOL* !

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 18:05

Buitenzorg schreef:
Ziet er echt super uit Judith! Ze zit ook lekker in der vel zo te zien. Ze heeft een flink vollere (mooiere!) kont dan die iele billen van Mander! Haha!

Wanneer ga je er voor het eerst op?


Ze heeft idd een lekker vachtje Haha!, ik wil er met een paar weekjes zeker op gaan (als ze het zo goed blijft doen).
Op het moment zijn we er beiden even af Scheve mond , doordat die mensen waar ze staat haar (ik hoop per ongeluk) hebben laten ontsnappen en ze vrijdag ineens vlak voor mijn neus (kwam net aanfietsen) de weg op stoof, niks gebeurd, maar ze liep toch tussen de auto's op de weg Boos!, ik stond te trillen op mijn benen en zij deed of er niets gebeurd was toen we haar weer hadden. (Ga nu dus ook op zoek naar een andere stal).

We oefenen nog wel even verder op de manier zoals we het nu doen, lekker ontspannen, wat fietsen en wandelen. Als de vorst echt doorzet van het weekend, duurt het dus nog wel even voordat ik op haar ga.
We hebben tenslotte alle tijd Haha!. Maar het begint wel te kriebelen hoor als het zulk mooi weer is, heb ik wel zin in een buitenritje....

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 17:13

dagami schreef:
echt hele leuke foto's Haha! Donja heeft echt een lief koppie Kwijl ze lijkt trouwens best wel op mijn haffie Mireille Haha!

Haha ja, ik zag jou foto's ook al staan en dacht ook al, dat moet haast wel familie zijn Haha! (Maestro).

En minkieboy: Tuuuuuuurlijk gaan we rijden Haha! ! Ik ben vandaag nog meer overtuigd geraakt dat ik daar weg moet.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers