foto's van Destiny

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

foto's van Destiny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 18:08

het zijn bijna allemaal oude foto's, maar mn lieve ponytje mag toch ook niet ontbreken!

dit is ze bij ons in de wei
Afbeelding

en in de winter in de wei
Afbeelding

hier was ik ff aan het rijden, toen had ik haar nog niet zo heel lang, ze had altijd gesprongen en ik kon ook nog geen dressuur rijden vandaar dat ze zo lekker met haar hoofd omhoog loopt!is later allemaal goedgekomen hoor!
Afbeelding

hier stond ze nog op de manege in eindhoven, de foto is zo'n 4 jaar geleden gemaakt
Afbeelding

hier haar hoofdje, ze staat in de wei en snapte niet precies waarom ik met een fototoestel rond liep
Afbeelding

en hier loopt ze naar onze hertjes toe, de paarden vinden de hertjes altijd leuk om op te jagen en mee te spelen, maar ze doen er nooit gemeen tegen
Afbeelding

en dit is haar hoofdje als ze uit de stal kijkt!de stal is gewoon lichte houtkleur maar door de digi camera lijkt het wel errug geel!
Afbeelding

heb helaas nog geen leukere foto's van destiny gevonden!maar ze is echt de allerliefste pony die er bestaat!jammer dat ik er niet meer mee kan rijden, maar ze gaat nooit weg!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:23

Leuke foto´s, gaaf koppie heeft ze

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:25

Oeps! op de vierde foto dacht ik toch echt even dat het een mannetje was....foutje! Haha!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:41

dat halster heb ik ook! dat is me losgooi halster Haha! en die ziet er bijna hetzelfde uit ook lekker versleten alleen is die van mij extra full Haha!

Chislaîne

Berichten: 213
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:56

Wat heb jij een leuke pony!!! Echt een plaatje om te zien!!!