niet meer orgineel maar toch wat sneeuwfoto's :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

niet meer orgineel maar toch wat sneeuwfoto's :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 20:57

Eerst Cezanne (WelshxArabier overigens) in de sneeuw:
Afbeelding

Lowara bij het andere bultje hooi
Afbeelding

Fayette met d'r dekentje op (ja ik weet het mijn paard heeft een wintervacht van hier t/m Tokyo maar -13 's nachts vind ik iets te koud voor d'r)
Afbeelding

Fayette en Cezanne (oh, wat kijkt mijn paardje weer intelligent )
Afbeelding

Fayette en Lowara (en een klein stukje van Cezanne)
Afbeelding

Maar als het aan de paardjes en aan mij ligt mag het wel weer voorjaar worden, dan droogt de wei tenminste weer op en gaat het gras weer groeien. De dames Tinker vinden het maar niks met zo weinig gras Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:25

wat een vreetbeertjes!! Haha! Lovers

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:29

Die Lowara ken ik! Die heeft toch zulke gigantisch lange manen?
Ik heb haar vorig jaar gezien bij Dag van het Paard.

Leuk paard heb je! En een mooie deken ook, maar die zal nu wel niet meer zo schoon zijn Knipoog

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 00:30

Marije schreef:
Die Lowara ken ik! Die heeft toch zulke gigantisch lange manen?
Ik heb haar vorig jaar gezien bij Dag van het Paard.

Leuk paard heb je! En een mooie deken ook, maar die zal nu wel niet meer zo schoon zijn Knipoog


Dag vh Paard..... Dag vh Paard..... *denk, denk*..... was dat niet ergens in de buurt van Buurse toen? Eind augustus ofzo? Lowara heeft idd gigantisch lange manen, iets te lang naar mijn smaak maar vooruit tis mijn paardje niet Haha! Hihihi, valt best nog wel mee hoor met die deken, ze krijgt hem alleen op als het weerbericht voorspeld dat het overdag gaat vriezen en 's nachts heel hard gaat vriezen. Ik weet het, ik ben een softie wat dat betreft maar ze staat ook in een buitenstal en zelfs haar drollen bevriezen in stal Lips are sealed En niks is natuurlijk goed genoeg voor mijn peerdke Haha!

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:30

Leuke paarden, lekker dat ze nu ook naar buiten kunnen.

Heb je er wel erg in dat bij een deken de wintervacht niet meer overeind gezet kan worden, dus dat ze het bij een dunne deken alsnog koud kan krijgen?

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 11:51

Miran schreef:
Leuke paarden, lekker dat ze nu ook naar buiten kunnen.

Heb je er wel erg in dat bij een deken de wintervacht niet meer overeind gezet kan worden, dus dat ze het bij een dunne deken alsnog koud kan krijgen?

Ik voel regelmatig of ze het onder de deken niet te koud of te warm heeft. En tot nu toe is dat nog niet voorgekomen. Gelukkig kan ik altijd vrij goed zien of Fayette het koud heeft of niet. Tis trouwens wel een deken met voering (200 gr. meen ik) en dus IMO geen dunne deken (een dunne deken is een regendeken of deken zonder voering).

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:36

Prima, je hoort ook wel eens dat mensen een echte dunne deken opdoen in de winter, als beetje extra, maar dan werkt de isolerende vacht niet meer. Als je het in de gaten houdt zal ze het alleen maar lekker vinden.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:21

flettie"]
[quote="Marije schreef:
Die Lowara ken ik! Die heeft toch zulke gigantisch lange manen?
Ik heb haar vorig jaar gezien bij Dag van het Paard.

Leuk paard heb je! En een mooie deken ook, maar die zal nu wel niet meer zo schoon zijn Knipoog


Dag vh Paard..... Dag vh Paard..... *denk, denk*..... was dat niet ergens in de buurt van Buurse toen? Eind augustus ofzo? Lowara heeft idd gigantisch lange manen, iets te lang naar mijn smaak maar vooruit tis mijn paardje niet Haha! Hihihi, valt best nog wel mee hoor met die deken, ze krijgt hem alleen op als het weerbericht voorspeld dat het overdag gaat vriezen en 's nachts heel hard gaat vriezen. Ik weet het, ik ben een softie wat dat betreft maar ze staat ook in een buitenstal en zelfs haar drollen bevriezen in stal Lips are sealed En niks is natuurlijk goed genoeg voor mijn peerdke Haha!
[/quote]

Yups, dat was in Buurse!
Ik kwam Renée met Mikado aanmoedigen *LOL*

Ik vond persoonlijk de manen ook niet zo heel mooi, maar het is natuurlijk wel eens wat anders Knipoog

Mijn verzorghaffie staat ook in een buitenstal, maar als het vriest gaan de luiken dicht en is het dus lekker warm op stal. Misschien een idee voor jou paardje?

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 17:43

Marije schreef:
Mijn verzorghaffie staat ook in een buitenstal, maar als het vriest gaan de luiken dicht en is het dus lekker warm op stal. Misschien een idee voor jou paardje?

Op zich wel, het enige probleem is dat ze dan een beetje gebrek aan verse lucht hebben Haha! . Ze hebben een vrij nieuwe stal die verder helemaal winddicht is als je ook de bovendeuren dicht doet, dus dan wordt het weer te benauwd op stal. Maar zo met een deken gaat het ook goed en met die bevroren drollen kan ik mooi iemand de hersens mee in slaan Knipoog

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 17:59

Citaat:
Maar zo met een deken gaat het ook goed en met die bevroren drollen kan ik mooi iemand de hersens mee in slaan


Altijd even praktisch die Marlien.... Haha!

Maar ze zijn wel leuk hoor. Er mist er alleen eentje op jullie weitje Bloos

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 18:01

abby schreef:
Citaat:
Maar zo met een deken gaat het ook goed en met die bevroren drollen kan ik mooi iemand de hersens mee in slaan


Altijd even praktisch die Marlien.... Haha!

Maar ze zijn wel leuk hoor. Er mist er alleen eentje op jullie weitje Bloos

Verward En wie mag dat wel niet zijn? Tel er toch echt 3.......

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 18:46

Heej daar is Flettekop weer!!!! En de rest natuurlijk Knipoog Is de bak bij jullie nu ook zo'n heerlijk harde zooi?

Enne, wanneer kom je je lolly ophalen??? (Kun je meteen mn cap meenemen Schijnheilig )

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:35

Citaat:
En wie mag dat wel niet zijn? Tel er toch echt 3.......


weet je het echt niet? mmmmffff... nou ja echt missen is het niet, maar er ontbreekt er een die niet zou misstaan... Zo beter?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:39

Leuke foto's!!
En hele stoere tinkers! Lachen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 23:28

abby schreef:
Citaat:
En wie mag dat wel niet zijn? Tel er toch echt 3.......


weet je het echt niet? mmmmffff... nou ja echt missen is het niet, maar er ontbreekt er een die niet zou misstaan... Zo beter?


Euhm........ loopt het op 4 benen, lijkt op Fayette alleen met heel wat minder vlekken? Knipoog Tja, dan zou het plaatje inderdaad een stuk mooier zijn..... misschien, ooit eens in de verre toekomst Lachen