een aantal van de hengsten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

een aantal van de hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 15:15

ik loop al een aantal maandjes stage bij een hengstenhouderij en train en rijd daar een aantal hengsten....en moest even wat foto's opschieten, dus voor jullie een paar stoere binken...

Afbeelding
2 jarige hengst, deze moet zich dit jaar gaan bewijzen op de hengstenkeuring
Afbeelding
germain van den hoek, 4 jarige hengst
Afbeelding
2 hengstveulens
Afbeelding
hengst Wodan
Afbeelding
millenia-kampioen en internationaal kampioen Zephir van Waardzicht, dit is mijn grote vriend en hij is erg leuk onder het zadel Haha!
Afbeelding
nog een keer zephir
Afbeelding
hengst favoriet J......kandidaat om dit jaar nederlands kampioen te worden!
Afbeelding
de zwarte hengst Ivo van de Hareskamp, hij kan niet zo netjes eten zoals je kan zien Vingers aflikken
Afbeelding
de 14-jarige Otto van de Brandevoort en zelf denk ik nog dat ie in de pubertijd zit, vooral met de merries in de buurt Knipoog maar het is een droppie Lovers
Dit waren er een paar, zijn ze niet onwijs gaaf! Haha! Kwijl Lovers

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 18:10

Sjimmy schreef:
Wat 'n reuzen zeg!!
ken jij ook paarden die - van de Schaiksehoek heten? Ik heb Fanny van de Schaiksehoek gereden! Heel tof dier ook grijsschimmel. Net als Wodan. Foto in mijn profiel.

Ik kan wel veel Fanny's , maar geen schaiksehoeken.....maar is trouwens wel een mooi paardje (heb in je profiel gespiekt) en ik zag dat je op delft hebt gezeten Haha! ik ben nu tweedejaars *LOL*

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 18:12

Lizz schreef:
echt stoere paarden!!!
maarre hoe worden zij geschoren??

eigenlijk worden ze niet geschoren, of een klein beetje om de nek etc beter uit te laten komen.....dat otto geschoren is, is omdat hij naar de melkerij gaat om daar de merries te dekken en als hij terug komt volgende week staat er weer haar op en kan hij meteen door naar de hengstenkeuring en hoeven ze bijna niks meer bij te werken. Haha!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 18:13

siesti schreef:
Mooie foto's zeg *LOL*
Ben benieuwd naar foto's onder het zadel bij zulke grote en brede paarden Haha!

heb er wel eentje voor je hoor........wacht even die ga ik evne zoeken, zet hem er zo op

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 18:31

heb er eentje geupload hoor Haha! dit is wodan met suzan (vinessa hier op bokt), is hij niet stoer!
Afbeelding

Citaat:
Heel tof dier ook grijsschimmel. Net als Wodan

ik ben zelf helemaal weg van de zwartschimmels of blauwschimmels, onze brech is ook nog een voorbeeld die ook nog een beetje mooi is Haha!
dit is ze:

Afbeelding

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 19:30

ze zijn best lief mits je ze juist opvoed, maar dat is bij elk paard zo. en ze gaan wel eens aan de knetter, maar ik laat ze meestal gewoon een beetje uitrazen, want stoppen doe je ze toch niet
en er kan toch niks gebeuren in het bos Haha!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers