Ter afwisseling: honden in de sneeuw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Ter afwisseling: honden in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 15:03

Na al die paarden in de sneeuw dacht ik: "laat ik eens iets anders fotograferen" Knipoog


Dit is Gizmo, de groenendaeler. Hij zit slecht in zijn vacht maar hij is dan ook al ruim tien jaar oud maar nog steeds heel speels en vooral heel erg lief.

Afbeelding

Afbeelding

En dit is Droopy, onze kruising Boerenfox/Dwergpincher. Zijn moeder was er op een avond vandoor gegaan en later bleek ze bij de buurhond op bezoek te zijn geweest. Hij staat op drie poten dankzij Giant, onze Shetlander. Die is expres op hem gaan staan toen Droopy zes weken was omdat hij in zijn wei was gelopen.

Afbeelding

Afbeelding



Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 16:35

Droopy kan dat vierde pootje best gebruiken maar hij is zo gewend aan drie poten dat hij niet beter meer weet Haha!

Toen Droopy zes weken oud was is Giant, onze Shetlander boven op hem gesprongen en daarbij heeft hij zijn knie gebroken. De dierenarts stelde toen voor om zijn poot te amputeren maar ik wilde liever even afwachten of het zo ook goed zou gaan. Toen hij een tijdje geleden zijn andere pootje had verwond gebruikte hij zijn zielige poot. Toen was ik des te blijer dat we dat pootje hebben laten zitten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 2 bezoekers