Mijn teddybeertje Ivanka

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Mijn teddybeertje Ivanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 17:20

Vandaag mocht ik de digi van mn zus meenemen naar Ivanka om 'een paar' foto's te maken Lovers Dus here they are Party!!

Ivanka wilde me een kusje geven Lovers toch jammer dat die digi er tussen zat Haha!...
Afbeelding

Daarna nog even een fototje van haar koppie gemaakt, voordat ik ging poetsen Lovers
Afbeelding

Toen hoofdstelletje aangedaan om buiten foto's te gaan maken, maar toen ik buiten kwam werd Ivanka opeens zo fit dat ik dacht: 'Eerst maar even longeren dan, anders blijft ze toch niet stil staan'. Dus ik de longeerlijn gehaald en eenmaal in de 'rijwei' werd ze rustig *LOL* Dus aan de longeerlijn heeft ze niet meer gedaan als een langzaam stapje, hier het bewijs; Tong uitsteken
Afbeelding

Hier wilde ze niet eens meer verder lopen en ben ik maar foto's gaan maken Lachen Haar koppie Lovers
Afbeelding

Dit vind ik een hele mooie foto Kwijl
Afbeelding

En deze is ook zeer schoon Haha!
Afbeelding

Terug in de wei, met dr dekentjes weer op Party!!
Afbeelding

Ooit een chagarijnig kijkende Ivanka gezien? Nee? Dan moet je deze foto toch echt maar eens goed bekijken *LOL*
Afbeelding

Daarna ging ik even in haar stalletje staan en Ivanka was te nieuwsgierig en moest dus even komen kijken wat ik aan het doen was... 'Kiekeboe' *LOL*
Afbeelding

Tja... als je alleen met je paard bent en je wilt toch ècht nog een foto van jullie twee, dan komt er meestal niet echt een goed resultaat uit Schijnheilig
Ik en Ivanka staan er beide nogal, tja... hoe zal ik het noemen... we staan er gewoon lomp op Haha!
Afbeelding

Toen ben ik weer naar een ander hoekje van de wei gelopen om een foto van haar helemaal te maken... Ik had het er maar druk mee *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Nog een mooie van haar koppie Lovers
Afbeelding

En ter afsluiting na deze serie foto's: 3 van de 15 katten van mn oom Lachen Wat een kjoeties he? Lovers
Afbeelding

Was wel weer genoeg voor vandaag dacht ik zo Knipoog Lachen

Sanne



Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 17:44

Cassidy schreef:
Trouwens, was dat de wei of een paddock waar ze in stond? Mooie blubberboel, als dat gaat bevriezen is dat wel heel erg berg en dal....


Dat is een wei, maar vooraan is het nogal een modderboel ja... In de zomer gaat mn vader dat stuk bestraten, want om hier met de kruiwagen doorheen te moeten is echt zo'n pokkewerk. En voor Ivanka's benen is het ook niet echt goed, ze heeft nog geen mok, daar zorg ik wel voor, maar toch...
Alleen het eerste stuk is zo'n modderboel, de rest is een mooie groene wei *LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 18:32

grassie schreef:
Wanneer komen er weer rijfoto's?


Zo snel mogelijk *LOL* Maar dat zal denk ik nog wel even duren Knipoog
Het gaat weer vriezen, dus kan ik in de wei niet rijden en om tijdens de buitenritjes foto's te gaan maken is ook zowat Knipoog Maar ooit komen ze er weer Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 19:06

Gwen"]
Ben je zo laat begonnen met je dekens? Ze heeft echt een gigantische buitenpaardenvacht.
[/quote]

Nou, opzich ben ik niet echt laat begonnen vind ik *ik weet niet meer precies wanneer ik begonnen ben, maar volgens mij was het de week na de herfstvakantie, toen kreeg ze alleen de grijze deken op* En een paar dagen voor het zo ging vriezen *de eerste keer Knipoog* kreeg ze de blauwe deken eronder.
Maar Ivanka staat wel in een buitenstal en loopt overdag gewoon buiten, dus eigenlijk is het best normaal dat ze een dikke vacht krijgt. En ik vind het ook niet erg, rijd toch geen wedstrijden en als mn schatje het maar warm heeft he? Knipoog

[quote="Gwen schreef:
Ivanka heeft zulke trucjes vast niet, die ziet er veel minder stout uit. Lachen


Haha Haha! Ivanka heeft idd niet van zulke trucjes, ik heb een heel lief en braaf paard Lovers Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 19:27

Kom haar maar snel knuffelen Melissa! Knipoog U bent nog steeds van harte welkom *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 100 bezoekers