Gooi ik jullie alweer dood met foto's van....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Gooi ik jullie alweer dood met foto's van....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 19:21

.......Donja!!!! Haha! Haha!

Vandaag was namelijk een vriendin van mij mee, was al weleens vaker meegeweest en gaat Donja straks als het kan ook (bij)rijden. Ze rijdt wel iedere week op de manege, maar een eigenwijze haf is toch anders. De vorige keren had ze flink wat strijd met Donja, want ze stelde zich niet genoeg op als leider (en Donja wil dan wel lekker uitproberen Extreme duivel).
Na het lezen van het boek van Monty Roberts snapte ze de gedachtengang van het paard meer en wist ze ook hoe ze erop kon reageren, het ging vandaag al een stuk beter. Eerst wat grondoefeningen gedaan, daarna liep Donja keurig achter haar aan en hield op commando keurig halt en ging ook weer netjes in stap verder. Nog even geoefend met het longeersingeltje (dat ze los gewoon blijft staan als ze het omdoet) en ook dat ging hartstikke goed.
Donja, Nienke en ik. Donja moest toch nog ff snuffen aan het ding dat net op haar rug lag.
Afbeelding


Toen zijn we nog gewoon even lekker wezen wandelen, hier de foto's van vandaag:

Een stukje oefenen met sturen:
Afbeelding
Toch weer even strijd (Het is ook moeilijk hoor alleen stappen als je in draf wilt }> ):
Afbeelding
Hier waren ze vlakbij vuurwerk aan het afsteken, geen krimp geeft ze superpaard .
Afbeelding
Afbeelding
MAAR TOEN stond er een doos in de berm en die was toch eng!!!
Afbeelding
Dingen die stil liggen vindt ze dus best griezelig, ook als er een boom omver ligt is ie doodeng, maar ja staat diezelfde boom weer overeind is het niet eng meer..... Verward

Dat waren ze weer (ik hoop dat ik jullie er niet mee verveel...)
Groetjes Judith
Laatst bijgewerkt door Judibo op 29-12-02 20:13, in het totaal 3 keer bewerkt


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 19:30

Sorry, ipv 'voorbeeld' klikte ik op oke.....
Nu staan ze er wel toch?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers