Isolda's stand, naar aanleiding topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:07

Nee mijn paardjes zouden hier echt NOOIT in mogen staan. Ze moeten lekker kunnen slapen, en mn 2 verzorgpaardjes kennen er niet eens tegen om in eigen strond te staan, die doen alles keurig achterin de stal. En dat ze niet kunnen drinken wanneer ze willen, nee dat vind ik echt zielig, maar das mijn mening.

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:08

ik zou zelf dan ook nooit een stand nemen maar toch beter dan geen stal.. maar als je paarden voldoende (overdag bijna de hele dag) naar buiten kunnen.. en bezig worden gehouden valt het best mee hoor..
bij die pummel van ons op dorp heeft 1 merrie doordat ze in een stand staat en er nooit wat mee gedaan werd aan luchtzuigen begonnen nou probeer daar maar eens vanaf te komen.. ze heeft wel zo'n band maar dat helpt weinig..
jammer van zo'n paardje.
maar daarom vond ik wat ik eerder vermeld heb ook zielig dat ze geen water hadden.. maar dat krijgen jou paarden ook niet?? ik zou het niet leuk vinden om eigenlijk op komando te drinken.. en ja dat lekker liggen in de stal missen ze ook.. ik zo het zelf nooit doen.. maar goed ..
succes verder nog met je paarden en stands..

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 05:08

Nee mijn paarden krijgen geen water. Die leven zonder water, dat krijgen ze wel uit het gras wat ze eten in het land.
Sjeez... mag toch hopen dat jullie niet zo'n lage dunk van mij hebben.....
Dat ze niet de hele nacht door water kunnen drinken, betekend niet dat ze geen water krijgen ofzo hoor.
Ze moeten dus op commando drinken, doen ze toch nog iets op commando *LOL*
Maareh, dit topic gaat over mijn stands waar mijn paarden in staan. En als je goed leest staat er *mijn* en zoals Sonja altijd zo mooi kan zeggen:
"al sneed ik ze in stukjes en leg ze op de bbq"
Dus laten we niet off-topic gaan Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:44

ach, hier zou jamaica gerust inmogen hoor. Ze zijn, zo te zien, veilig, met geen rare uitstekende punten of gaten waar ze met de benen in kunnen komen, ze komen de godganse dag op het land....
Zie het probleem niet eerlijk gezegd.
En tja, dan kan ie dit niet, en dat niet en bla bla bla....
Had ie geen paard moeten worden.....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:53

Ik vind het best mooie stands hoor, maar het zou niets voor die van mij zijn. Verwend paard heb ik he. Haha!

Verder vind ik het zeker niet zielig maar ik denk dat ze liever een box hebben. Maar ik heb zeker wel slechter gezien.