Isolda's stand, naar aanleiding topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 17:50

Tsja, het ziet er keurig uit, maar echt lekker languit liggen blijft onmogelijk.

Extremely rare and Beyond Compare


prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 23:21

Citaat:
Ik heb nog nooit, maar echt nog nooit een paard gezien dat languit gestrekt ligt in zijn stal!!! Een paard kan prima gaan liggen in de stand hierboven op de foto.


Loop midden in de nacht de stal maar eens in - 60% ligt een poos languit te slapen!

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:06

"Alleen 's nachts" is nog altijd 12-14 uur, en dat lijkt me heel erg lang. Je kunt je in die tijd niet omdraaien, niet rollen en niet languit gaan liggen. Ik zou dan liever die stands zien die ze in veel maneges hebben, met alleen houten bomen aan touwen ertussen, dan kan een liggend paard zijn benen net iets beter kwijt als zijn buurman wel blijft staan.

Ik twijfel er niet aan dat Jantina goed voor haar paarden is, en het is idd moedig om die foto's erop te zetten, maar ik denk dat ik zelf voor 2 boxen had gekozen ipv 2 stands en een box, en dat ik of een paard minder zou houden, of een paard elders onder zou brengen. Maar dat is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:59

Jantina schreef:
Citaat:
Op zich was het niet zo dapper van me hoor, om de foto's te plaatsen. Ik schaam me er niet voor en ben blij met onze nieuwe stal met stands.
Ik vind het erg interessant om de (verdeelde) meningen te lezen en ik zie vaak op bokt dat mensen op vercshillende wijzen met hun paardn om gaan.
En ik merk ook dat heel veel bokkers elkaar respecteren en elkaar niet "afmaken" op dingen die ze anders doen! Kusje


Dat vind ik ook zo prettig van Bokt Jantina, dat verschillende meningen "mogen", en als het echt te erg wordt dat de moderators dan ingrijpen. Maar het is ook fijn dat we allemaal onze mening mogen spuien

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers