Isolda's stand, naar aanleiding topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Isolda's stand, naar aanleiding topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 16:35

Naar aanleiding van topic: [PP] stands, ja of nee?

Hier slaapt Isolda dus in:
Afbeelding
Een beetje een rommelige foto. De schuur is nog betrekkelijk nieuw en we hebben nog veel rotzooi onder de carport liggen.

En dit zijn de stands:
Afbeelding
Voor de opmerkelijke personen onder ons, normaal gesproken ligt het stro tot achter hoor, ik heb net gemest.

Afbeelding


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 09:08

hoho, mijn paard staat dus wel vast! Anders is het veel te gevaarlijk!
Ze staat niet aan een ketting, maar aan een touw die door een ring loopt met een klos eraan. Zo is het niet mogelijk om met haar hoofd door het touw te komen, of met haar been erover heen te gaan.
Water hebben ze overigens niet, dat krijgen ze met een emmer.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 12:47

Dees schreef:
Het ziet er nieuw uit...ik vraag me af waarom je nieuw stand zou laten zetten?

Een stand is niet altijd regelrechte mishandeling, maar toch...een box is toch fijner, dat kan toch iedere stand-houder beamen?
Waarom dan stands, als je nieuw bouwt....?


Gemeentebeleid. We mochten geen grotere schuur, geen bouwsels in of in de buurt van de wei etc etc.
Dus dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Isolda en Berber stonden altijd al in een stand, dus die kregen weer een stand, alleen ruimer. Udinde krijgt straks een plaatsje in een box, dat kon net.

We hebben al ruimte extra gecreerd door een carport eraan te bouwen, daar heb je dan alleen maar meldingsplicht oid. Daardoor hebben we ruimte voor de koets, een kuilrol etc.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 09:46

Op zich was het niet zo dapper van me hoor, om de foto's te plaatsen. Ik schaam me er niet voor en ben blij met onze nieuwe stal met stands.
Ik vind het erg interessant om de (verdeelde) meningen te lezen en ik zie vaak op bokt dat mensen op vercshillende wijzen met hun paardn om gaan.
En ik merk ook dat heel veel bokkers elkaar respecteren en elkaar niet "afmaken" op dingen die ze anders doen! Kusje

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 04:08

Nee mijn paarden krijgen geen water. Die leven zonder water, dat krijgen ze wel uit het gras wat ze eten in het land.
Sjeez... mag toch hopen dat jullie niet zo'n lage dunk van mij hebben.....
Dat ze niet de hele nacht door water kunnen drinken, betekend niet dat ze geen water krijgen ofzo hoor.
Ze moeten dus op commando drinken, doen ze toch nog iets op commando *LOL*
Maareh, dit topic gaat over mijn stands waar mijn paarden in staan. En als je goed leest staat er *mijn* en zoals Sonja altijd zo mooi kan zeggen:
"al sneed ik ze in stukjes en leg ze op de bbq"
Dus laten we niet off-topic gaan Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers