Foto's van de dekking!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 18:14

[img]../upload/148/kennis_maken_met_krimh.jpg[/img]

Hier maken Escala en Krimh even kennis met elkaar...

[img]../upload/148/krimh_laten_ruiken.jpg[/img]

Krimhetje even aan het ruiken of ze wel echt hengstig is...

[img]../upload/148/de_daad.jpg[/img]

deze lijkt me duidelijk...

[img]../upload/148/krimh_klaar.jpg[/img]

Zo kan je ze mooi zien allebei...
Ik had nog een leuke foto, maar lukt even niet om hem in mijn bokt bestand te krijgen... Huilen Even lief aan Bart vragen als hij er weer is maar... Schijnheilig Krimh is trouwens een volbloed arabier van 1,55, hij is zz-springen, z-dressuur, en z-samengesteld uitgebracht en met succes!!! Hij is Nederlands kampioen geweest tussen de paarden, toch knap voor zo'n "kleintje"... Schijnheilig Ik vind Krimh een heel fijn karakter hebben (voor zo ver ik dat kan beoordelen natuurlijk) en ook zijn eigenares is een fantastisch leuke vrouw! (Vraag maar aan Karin...) Ik heb haar toestemming gevraag om Krimh op het net te plaatsen en zoals jullie kunnen zien mocht dat...Krimh staat overigens in Nijkerk, bij Marina arabians. Maar eh...vinden jullie hem niet hartstikke bij mijn puk passen?!!! En wat denken jullie...zou ik een grote kans hebben op een vos veulentje met witte beentjes... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-01 19:53 ]</font>


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 18:25

Hihihi...wil eigenlijk wel graag een pikzwart merrieveulen Coco, maar ik denk dat ik daar maar niet op moet hopen... Knipoog Escala is een vosje met wit been uit 2 bruine ouders dus ik krijg vast een vosje nu...maar ipv kleur vond ik bouw en karakter het belangrijkst, daarom heb ik Krimh gekozen. Mooi beenwerk, mooi kruis, goed gepresteerd...en een lieve hengst!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 20:45

Ja...ben nu heel hard aan het duimen dat ze ook drachtig is...*duim duim duim*...zucht...11 maanden... Schijnheilig Trouwens...duimen jullie even met me mee?!!! Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 13:01

De hengstenhouder heeft zelf ook een dekpaal. maar bij ons op stal helaas niet... Huilen Maar het ging gelukkig heel goed hoor, Escala stoof ook niet vooruit ofzo, maar ze had wel de drang om steeds een pasje naar voren te doen...nou ja, ze werd immers ook "aangedouwd" dus kan je haar natuurlijk niet kwalijk nemen... Schijnheilig En de eigenares van Krimh had wel kluisters en spanband bij zich hoor, maar bij mijn puk echt niet nodig...die was zo hengstig, ze ging in het weiland al helemaal klaar "zitten" voor de ruin en merries zelfs...en Krimh is ook heel slim...die springt schuin van achteren zodat als de merrie slaat hij de klappen niet vangt... Haha! Als Escala wel had geslagen had ze ook kluister en spanbandje om gekregen. Knipoog Maar Escala was volgens mij wel een beetje Lovers toen ze Krimhie zag...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 14 bezoekers